۴۳۳۸۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استخدام ۷۰ هزار نفر را در وزارت بهداشت

سرپرست وزارت بهداشت گفت: رئیس جمهوری دستور استخدام ۷۰هزار نفر را در وزارت بهداشت صادر کرد و هر وقت بودجه و منابع آن تأمین شود در این زمینه اقدام می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: سرپرست وزارت بهداشت گفت: رئیس جمهوری دستور استخدام ۷۰هزار نفر را در وزارت بهداشت صادر کرد و هر وقت بودجه و منابع آن تأمین شود در این زمینه اقدام می‌کنیم.

محمد حسن طریقت افزود: رئیس جمهور در دستور استخدام نیروهای جدید در وزارتخانه ها و دستگاههای دولتی،سهم وزارت بهداشت را از این استخدامها ۷۰ هزار نفر تعیین کرده است که قرار است با تأمین منابع آن در چند نوبت انجام شود.

وی در پاسخ به این پرسش که استخدام این نیروها از چه زمانی در وزارت بهداشت آغاز می‌شود، گفت: منتظریم تا معاونتهای ریاست جمهوری اعتبار این کار را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهند تا بعد بر اساس منابع اختصاص داده شده در این مسیر حرکت کنیم، فعلاً نمی‌توانیم زمانی را برای استخدام این نیروها اعلام کنیم.

سرپرست وزارت بهداشت درباره بودجه وزارت بهداشت در سال آینده نیز توضیح داد: هنوز بودجه سال آینده نهایی نشده است. البته آقای رئیس جمهور قول داده است (با وجود اقتصاد مقاوتی و بودجه انقباضی) عنایت خاصی به بودجه بخش بهداشت و درمان داشته باشد اما هنوز هیچکدام از ردیفهای بودجه سال ۹۲ برای حوزه بهداشت و درمان بسته نشده است.

طریقت منفرد ادامه داد: البته سرفصلهای کلی بودجه سال ۹۲ برای حوزه سلامت کامل شده است و اولویت و محوریت بودجه وزارت بهداشت، اجرای کامل برنامه پزشک خانواده و فعال کردن مراکز بهداشتی و درمانی سراسر کشور است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به کسری بودجه وزارت بهداشت آیا قرار است دولت این کسری را در اواخر سال جبران کند، نیز توضیح داد: قرار است بودجه وزارت بهداشت اواخر سال ترمیم شود اما در مورد میزان آن هنوز دستوری صادر نشده و قرار است طی هفته جاری رقم آن مشخص شود که البته معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری در این زمینه تصمیم می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج