۴۲۳۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ورود موبايل به مدارس به طور كامل ممنوع

دبيرکل شوراي عالي آموزش و پرورش اعلام كرد كه برابر قانون مصوب اين شورا، ورود و استفاده دانش‌آموزان از «موبايل» در هر شرايطي در مدارس ممنوع است.

خبرگزاری ایسنا: دبيرکل شوراي عالي آموزش و پرورش اعلام كرد كه برابر قانون مصوب اين شورا، ورود و استفاده دانش‌آموزان از «موبايل» در هر شرايطي در مدارس ممنوع است.

مهدي نويد ادهم با بيان اينكه ممنوعيت ورود موبايل به مدارس حتي در کشورهاي مهد تکنولوژي و سازندگان موبايل نيز اجرا مي‌شود درباره موبايل دانش‌آموزي گفت: ورود موبايل به مدرسه ممنوع است و اين موضوع به صراحت در قانون شوراي عالي آموزش و پرورش ذکر شده است.

دبيرکل شوراي عالي آموزش و پرورش با بيان اينکه موبايل شمشير دو لبه است، تاکيد کرد: قطعا موبايل به عنوان يکي از ابزار ارتباطي و تکنولوژي محاسني دارد، اما معايبي نيز دارد که نمي‌توان اين معايب را ناديده گرفت.نويد ادهم ادامه داد: در بررسي‌هاي مختلفي که صورت گرفته، بسياري از خانواده‌ها با به همراه داشتن موبايل دانش‌آموزان مشکل دارند و آسيب‌هاي آموزشي و تربيتي که موبايل در محيط مدرسه دارد، بسيار بيشتر از محاسن آن است، لذا اين منع قانوني کاملا به جا و لازم‌الاجرا در همه پايه‌ها و مقاطع تحصيلي است.

وي با اشاره به اينکه ممنوعيت ورود موبايل به مدارس به معناي منع تکنولوژي نيست، بلکه استفاده بهينه و مديريت آن است، درباره رواج استفاده از موبايل بالاخص در مقاطع راهنمايي و دبيرستان تاکيد کرد: ممکن است در برخي مدارس و حتي در بين برخي از دانش‌آموزان اين تخلف انضباطي وجود داشته باشد، اما استفاده از موبايل در ساعت آموزش و در مدارس «ممنوع» است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج