۴۲۰۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اشد مجازات برای قاتل همسر و فرزند

مرد جنايتکار که پس از قتل همسر و پسرش به مالزي گريخته بود، با حکم قضات دادگاه کيفري به قصاص و ۱۰ سال زندان محکوم شد.

خبرگزاری مهر: مرد جنايتکار که پس از قتل همسر و پسرش به مالزي گريخته بود، با حکم قضات دادگاه کيفري به قصاص و ۱۰ سال زندان محکوم شد.

متهم که مهدي نام دارد شامگاه ۱۲ ارديبهشت ۸۷ همسر ۲۵ ساله خود به نام الهام و کودک ۲ ساله اش به نام ارشيا را به قتل رساند و از خانه شان واقع در خيابان رباط کريم تهران گريخت. اجساد قربانيان صبح روز بعد کشف و تحقيقات براي دستگيري مهدي آغاز شد.

در حالي که شواهد نشان مي‌داد مهدي به خارج از کشور گريخته است، بازپرس شعبه سوم دادسراي جنايي طي دستوري از اينترپل خواست قاتل فراري را شناسايي و دستگير کند.

يک هفته بعد از اين ماجرا مهدي در حالي که به خانه‌اش باز گشته بود از سوي ماموران پليس محاصره شد. وي سعي کرد با گروگان گرفتن پسر خاله اش که آن زمان در منزل متهم بود راه فرار خود را باز کند ولي وقتي موفق به اين کار نشد اقدام به خودزني کرد و ماموران او را به بيمارستان منتقل کردند.

در ادامه متهم تحت بازجويي قرار گرفت و به قتل همسر و پسرش اعتراف کرد. با تکميل تحقيقات پرونده براي رسيدگي به شعبه ۱۱۳ دادگاه کيفري استان تهران تهران فرستاده شد و متهم هفته گذشته پاي ميز محاکمه قرار گرفت.

در اين جلسه رئيس دادگاه با تفهيم اتهام به مهدي از او خواست تا به دفاع از خود بپردازد که متهم اظهار داشت: من با همسر و فرزندم رابطه خوبي داشتم. همسرم کارمند فرودگاه مهرآباد بود و من در يک شرکت موتورسازي کار مي‌کردم. شب حادثه من و الهام بر سر محل کار من با هم درگير شديم. او مخالف کار کردن من در اين شرکت بود.

وقتي درگيري بالا گرفت جلوي دهان او را گرفتم تا سروصدا نکند اما دقايقي بعد متوجه مرگ او شدم. دو ساعت بالاي سر جنازه گريه کردم بعد هم براي اينکه پسرم بي پدر و مادر بزرگ نشود او را هم خفه کردم. صبح روز بعد به مالزي رفته و مدتي آنجا بودم. اما خيلي زود پولهايم تمام شد و مجبور به بازگشت شدم که ماموران مرا دستگير کردند.

پس از آخرين دفاعيات متهم و وکيل مدافعش قضات دادگاه براي صدور حکم وارد شور شده و قضات شعبه ۱۱۳ دادگاه کيفري، مهدي را به اتهام قتل همسرش به قصاص و به اتهام قتل پسر بچه خود به ۱۰ سال زندان محکوم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج