۴۲۰۱۲۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نسخه iOS اپلیکیشن جیمیل بالاخره بازطراحی شد

امروز گوگل، به روز رسانی نسخه iOS اپلیکیشن جیمیل خود را برای کاربران آیفون و آیپد عرضه کرد که به ادعای این شرکت، عملکرد آن به طور محسوسی سریع تر شده است.

وب سایت تک شات: امروز گوگل، به روز رسانی نسخه iOS اپلیکیشن جیمیل خود را برای کاربران آیفون و آیپد عرضه کرد که به ادعای این شرکت، عملکرد آن به طور محسوسی سریع تر شده است.
نسخه iOS اپلیکیشن جیمیل بالاخره بازطراحی شد

در این به روز رسانی، ما شاهد بازطراحی جیمیل نیز هستیم؛ به طوری که جا به جایی نامه ها حالا سریع تر و روان تر شده و کارها در این اپلیکیشن به زیبایی صورت می گیرد. همین عوامل باعث شده تا جیمیل بیشتر حالت اپلیکیشن بودن خود را نشان دهد و تنها یک نسخه ساده موبایلی مثل وبسایت جیمیل نباشد. برای نمونه، شما اکنون می توانید بسته به تنظیماتی که در این اپلیکیشن اعمال کردید، با سوآیپ کردن، یک ایمیل را آرشیو یا حذف کنید و این در حالیست که چنین امکانی پیش تر در نسخه اندروید این اپلیکیشن وجود داشت.
نسخه iOS اپلیکیشن جیمیل بالاخره بازطراحی شد

جیمیل هم چنین یک امکان تازه را به بخش اینباکس خود آورده است: Undo Send. این قابلیت از پایین صفحه و درست پس از این که شما ایمیلی را ارسال کرده اید، ظاهر می شود و این فرصت را به شما می دهد تا در صورت تمایل، ایمیل خود را از حالت ارسال شده بازگردانید تا بتوانید تمامی اشتباهات تایپی و غیره را در آن اصلاح کنید. ضمناً امکان جستجو در ایمیل ها هم سریع تر شده و به گفته خود گوگل، نتایج آن بلافاصله آشکار می شود و پیشنهادات مربوط به املای کلمات هم بهبود یافته و سرعت بیشتری پیدا کرده است.
نسخه iOS اپلیکیشن جیمیل بالاخره بازطراحی شد

با وجود برخورداری از تمامی این امکانات، این نسخه جدید متاسفانه هنوز از یک اینباکس یکپارچه بهره نمی برد و کاربر باید بین اکانت های مختلف کاری و شخصی خود جا به جا شود و به صورت جداگانه از آن ها استفاده کند.

به جز جیمیل، اپلیکیشن تقویم گوگل برای آیفون هم امروز به روز رسانی شده و اکنون شما می توانید کل ماه و هفته را به صورت افقی مشاهده کنید. علاوه بر این، به کمک سرچ Spotlight می توانید قرار ملاقات ها، یادآوری ها و اهدافتان را پیدا کنید. متاسفانه هنوز نسخه آیپد این اپلیکیشن موجود نیست و کاربران تبلت های اپل می بایست اپلیکیشن دیگری را برای منظم و به روز کردن کارهایشان انتخاب کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج