۳۷۵۵۴۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کره شمالی مرزش را مین گذاری کرد

فرماندهی نیروهای سازمان ملل در کره جنوبی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد: کره‌ شمالی اقدام به مین‌گذاری خاک خود در مجاورت مرز خلع سلاح شده با کره‌ جنوبی کرده است.

خبرگزاری ایسنا: فرماندهی نیروهای سازمان ملل در کره جنوبی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد: کره‌ شمالی اقدام به مین‌گذاری خاک خود در مجاورت مرز خلع سلاح شده با کره‌ جنوبی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک سخنگوی فرماندهی نیروهای نظامی سازمان ملل در کره جنوبی که از زمان پایان جنگ در شبه جزیره کره ناظر بر آتش بس در این منطقه بوده اعلام کرد، اخیراً چندین پرسنل نظامی در حال مین‌گذاری در سمت کره شمالی در مجاورت یک پل بر رودخانه‌ای در مرز این کشور با کره شمالی موسوم به پل بدون بازگشت مشاهده شده‌اند.

در بیانیه فرمانده سازمان ملل آمده است: این فرماندهی شدیداً اینگونه فعالیت‌های ارتش خلق کره شمالی را محکوم می‌کند. در این بیانیه عنوان شد حضور هرگونه مهمات یا تجهیزات روی این پل یا در نزدیکی آن به دلیل آنکه یک گذرگاه مرزی محسوب می‌شود به طور جدی امنیت مردم را در هر دو سمت مرز به خطر می‌اندازد.

همچنین فرماندهی سازمان ملل خاطر نشان کرد هزاران مسافر که اغلب کودکان دانش ‌آموز هستند در تورهای برگزار شده در منطقه خلع سلاح شده در مرز دو کشور شرکت می‌کنند.

منطقه خلع سلاح شده در مرز کره شمالی یا جنوبی به رغم اسم خود یکی از مرزهای جهان است که در آن بیشترین حجم از تجهیزات نظامی در آن مستقر است و اطراف آن آکنده از برج‌های دیده‌بانی و مین‌های کار گذاشته شده است. این منطقه به عنوان یک منطقه حائل عمل می‌کند و دو کیلومتر در خاک هر دو کشور امتداد دارد. با این حال فرماندهی سازمان ملل از گمانه‌زنی درباره اینکه چرا ارتش خلق کره شمالی دست به این مین‌گذاری‌های جدید زده، خودداری کرد.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد: این اقدام احتمالاً تلاشی برای جلوگیری از فرار سربازان کره شمالی از کشور است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بی نام

      ببین این دیوانه بامردم کشورش چی میکنن عوض اینکه به وضع اقتصادی وصنعت کشورش برای رفاه مردمش باشه،فکرمین گذاشتنه مه مردم فرارنکنن چیکارکردی که سربازافرارمیکنن احمق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج