۳۷۵۳۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۱۵۰۰۰ ایمیل دیگر هیلاری کلینتون زیر ذره‌ بین

قاضی فدرال به وزارت خارجه آمریکا دستور داد تا بخش دیگری از اسناد هیلاری کلینتون در زمان تصدی وزارت خارجه از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ را مورد ارزیابی قرار دهند.

خبرگزاری ایسنا: قاضی فدرال به وزارت خارجه آمریکا دستور داد تا بخش دیگری از اسناد هیلاری کلینتون در زمان تصدی وزارت خارجه از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ را مورد ارزیابی قرار دهند.

براساس گزارش شبکه خبری سی‌بی‌اس، قاضی فدرال «جیمز بوسبرگ» وزارت خارجه آمریکا را تحت فشار قرار داده تا بداند که آنها قرار است چه زمانی حدود ۱۵ هزار ایمیل دیگری که مستقیما به کلینتون ارسال شده یا او ارسال کرده است، منتشر کنند. وزارت خارجه آمریکا هنوز پاسخ قطعی نداده است.

به گزارش سی‌بی‌اس، بوسبرگ همچنین به وزات خارجه تاکید کرده تا بررسی آنچه "دیسک ۱" خوانده سرعت بخشد. این یکی از دو دیسکی است که اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در اواخر ژوئیه به وزارت خارجه آمریکا تحویل داد.

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد، انتظار می‌رود که لوح فشرده شماره یک حاوی ایمیل‌ها و ضمائمی باشد که مستقیما برای کلینتون ارسال شده و یا او ارسال کرده و قبلا وکلای او آنها را ارائه نکرده‌اند. طبق این گزارش، شمار اسنادی که قرار است منتشر شوند، حدود ۵۰ درصد بیشتر از ۳۰ هزار ایمیلی است که وکلای کلینتون سال ۲۰۱۴ تحویل وزارت خارجه دادند.

هیلاری کلینتون که در دور اول ریاست جمهوری باراک اوباما به عنوان وزیر امور خارجه خدمت کرد، به استفاده از سرور شخصی در منزلش و ارسال و دریافت پیام‌های الکترونیکی در ایمیل شخصی‌اش متهم است. طبق قانون، این وزیر خارجه می‌بایست از ایمیل دولتی برای کارهایش استفاده می‌کرد و راه نفوذ هکرها را می‌بست. با این حال کلینتون تاکید دارد که هیچ ایمیل محرمانه‌ای را از حساب شخصی‌اش ارسال و دریافت نکرده است. با نزدیک‌ شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این رسوایی به ابزاری برای جمهوری‌خواهان تبدیل شده و آنها کلینتون را به بی‌کفایتی و به خطر انداختن امنیت ملی آمریکا متهم می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج