۳۷۲۵۹۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اولین پرواز بزرگترین کشتی هوایی دنیا

Airlander ۱۰ که با نام بزرگ ترین هواپیما یا کشتی هوایی دنیا نیز شناخته می شود، بالاخره اولین پرواز خود را انجام داد که با موفقیت همراه بود. پیش از این قرار بود پرواز اندکی زودتر انجام شود اما به دلایل فنی، تاخیری چند روزه دامن گیر آن شد.

وب سایت دیجیاتو - محسن وفانژاد: Airlander ۱۰ که با نام بزرگ ترین هواپیما یا کشتی هوایی دنیا نیز شناخته می شود، بالاخره اولین پرواز خود را انجام داد که با موفقیت همراه بود. پیش از این قرار بود پرواز اندکی زودتر انجام شود اما به دلایل فنی، تاخیری چند روزه دامن گیر آن شد.
اولین پرواز بزرگترین کشتی هوایی دنیا

توسعه دهنده این هواپیما، Hybrid Air Vehicles پس از لغو پرواز اولیه نگفت که چه زمانی پرواز انجام خواهد شد اما خوشبختانه ساعاتی پیش Airlander 10 از کاردینگتون، در نزدیکی شهر لندن از زمین برخاست.

پرواز اگرچه مدت زمان زیادی طول نکشید و در کمتر از نیم ساعت به اتمام رسید اما جمعیتی بسیار را محو تماشای خود کرد. این هواپیمای 92 متری المان های چند دستگاه پرنده را با یکدیگر ترکیب کرده تا هواپیمایی فرانکشتاینی را شاهد باشیم.

اولین پرواز بزرگترین کشتی هوایی دنیا

اسوشیتد پرس می گوید که Airlander ۱۰ ابتدا برای ارتش ایالات متحده آمریکا ساخته شده بود تا برای نظارت در افغانستان به کار گرفته شود اما در سال ۲۰۱۳ نقشه لغو شد.

Airlander ۱۰ برخلاف دیگر هواپیماها از هلیوم برای معلق ماندن در هوا استفاده می کند و قادر است در برابر حفره های ایجاد شده توسط گلوله ها دوام بیاورد، آن هم در هر آب و هوایی. از Airlander ۱۰ می توان برای حمل و نقل، مطالعات و حتی رساندن مواد غذایی به نواحی دور افتاده استفاده کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج