آوینا_استیکی 2
adexo3
۳۷۱۳۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زمان معرفی سامسونگ Gear S۳ مشخص شد

سامسونگ امروز اعلام کرد که دهم شهریور ماه و مصادف با برگزاری نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ در آلمان، کنفرانس خبری ویژه ای را برگزار خواهد کرد و در جریان آن پرده ها را از روی نسل جدید ساعت هوشمند خود به نام Gear S۳ کنار می زند.

وب سایت دیجیاتو - مریم موسوی: سامسونگ امروز اعلام کرد که دهم شهریور ماه و مصادف با برگزاری نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ در آلمان، کنفرانس خبری ویژه ای را برگزار خواهد کرد و در جریان آن پرده ها را از روی نسل جدید ساعت هوشمند خود به نام Gear S۳ کنار می زند.
زمان معرفی سامسونگ Gear S3 مشخص شد

طبق برآوردهای صورت گرفته توسط برخی تحلیلگران، امسال فروش ساعت های هوشمند درحدود یک سوم کاهش داشته و در میان شرکت های مختلف تولید کننده این گروه از کالاها، سامسونگ یکی از نام هایی است که باید تمام تلاش خود در جهت بهبود اوضاع را به کار بگیرد و در همین راستا اعلام نموده که شهریورماه اسمارت واچ تازه اش را معرفی خواهد کرد.

همانطور که احتمالا می دانید Gear S2 (جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت) در سپتامبر 2015 میلادی و طی مراسمی مشابه رونمایی شد. حتما تایید خواهید کرد که نسخه های اولیه این محصول در جلب توجه کاربران ناکام ماندند؛ با این حال، Gear S2 گجتی بی نظیر بود که با رابط کاربری جذابش و همچنین حاشیه چرخنده اش توانست جای خود را در دل کاربران باز کند. از همین رو، نسخه جدید این پوشیدنی هم اگر بالاتر از نسل قبلی اش نباشد، پایین تر از آن نخواهد بود.

Gear S2 که حالا یکسالی از عمرش می گذرد در قالب دونسخه به بازار عرضه شد که عبارتند از Gear S2 3G و Gear S2 Classic و کمی بعد از معرفی نیز نسخه های طلایی و سیلور آن به مجموعه انتخابی کاربران اضافه شد.

حالا اینطور ارزیابی شده که شرکت مورد بحث امسال سه نسخه مختلف از Gear S3 را ارائه خواهد نمود که شامل مدلی تحت عنوان explorer می شود و امکاناتی نظیر چرخنده، دکمه های بیشتر و بندهای قابل تعویض خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج