۳۶۸۰۲۴
۱۵ نظر
۵۰۱۱
۱۵ نظر
۵۰۱۱
پ

جنایت دردناک علیه دو کودک ۷ و ۴ ساله آبادانی

پیدا شدن جسد های آهک ریخته شده ۲ کودک آبادانی در حیاط خانه پدربزرگ، معمای پیچیده ای را پیش روی ماموران قرار داده است.

رکنا: پیدا شدن جسد های آهک ریخته شده ۲ کودک آبادانی در حیاط خانه پدربزرگ، معمای پیچیده ای را پیش روی ماموران قرار داده است.

اوایل دومین هفته مرداد ماه سال جاری مردی در تماس با پلیس ۱۱۰ شهرآبادان از ماجرای ناپدید شدن ۲ بچه اش در روستای خضرنبی خبر داد و تیمی ازماموران با مراجعه به این روستا برای تحقیقات ابتدایی وارد عمل شدند.

پدر ۳۷ ساله که هنتوش نام دارد در گام نخست تحقیقات به ماموران گفت: چندی پیش پدرم با وجود مخالفت های ما با زن دیگری ازدواج کرد و از همان زمان اختلافات بین من و پدرم شروع شد تا حدی که چندبار با هم درگیر شدیم.

وی افزود: عصر چهارشنبه ۱۳ مرداد بود که دخترم فاطمه ۷ ساله همراه برادر کوچکترش احمد ۴ ساله برای بازی با دوستانشان به منطقه قدمگاه رفتند اما پس از چند ساعت وقتی بچه هایم به خانه بازنگشتند نگران شده و با مراجعه به محل بازی فرزندانم متوجه ناپدید شدن آنها شدم.

این پدر نگران ادامه داد: به سراغ همه هم بازی های بچه هایم رفتم اما هیچ کس آنها را ندیده بود و احتمال می دهم پدرم برای انتقام گیری از من اقدام به ربودن بچه هایم کرده است.

ماموران در این مرحله با توجه به وضعیت مالی ضعیف این پدر کارگر احتمال اخاذی و آدم ربایی را کم رنگ دیدند و با توجه به اختلاف طایفه ای این پدر و پسر مسیری جدیدی را در تجسس ها آغاز کردند و در ادامه تیمی از ماموران نیز با توجه به عبور رودخانه از این روستا شروع به تجسس در اطراف این رودخانه کردند.

در ادامه مسیر تحقیقات به پدربزرگ خانواده رسید و ماموران روز شنبه ۱۶ مرداد ماه به خانه پدربزرگ خانواده که مردی ۵۶ ساله رفته و پس از بررسی های دقیق خانه، وی را دستگیر کردند.

پدربزرگ پس از دستگیری به ماموران گفت: من از سرنوشت نوه هایم بی اطلاع هستم و احتمال می دهم پسرم می خواهد با طراحی سناریوی گم شدن بچه هایش مرا در بازداشت پلیس نگه دارد و کینه اش را خالی کند.

پدر بزرگ خانواده ۴ روز در بازداشت ماموران بود و تجسس های پلیسی برای ردیابی ۲ کودک گمشده ادامه داشت تا اینکه بامداد چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه زن اول پدربزرگ خانواده سرنخ هولناکی را پیش روی ماموران قرار داد.

کشف استخوان های ۲ بچه

زن اول و هووی جدیدش در یک خانه با هم زندگی می کنند و ۴ روز از بازداشت مرد این خانه می گذشت که یکی از بچه های زن دوم که عقب مانده ذهنی است از نامادری اش خواست او را تا سرویس بهداشتی داخل حیاط همراهی کند.

این زن همراه پسر نوجوان وارد حیاط شدند و زمانیکه به گوشه حیاط رسیدند با پتوی خونینی که د اخل حوضچه کوچک که محل شست و شو بود روبرو شدند.

پتو آغشته به خون بود و این درحالی بود که در این مدت هیچ کس به این خانه رفت و آمد نداشته و تا یک ساعت پیش نیز اعضای خانواده این پتوی مرموز را ندیده بودند.

صحنه هولناکی پیش روی این زن قرار داشت که وی در سکوت شبانه با برادرشوهرش تماس گرفت و درباره این صحنه مرموز حرف زد ، خیلی زود برادر مردی که در بازداشت پلیس به سر می برد در خانه برادرش حاضر شد وسکانس هولناک یک تراژدی هولناک را پیش روی خود دید.

پتوی خونین باز شد و استخوان های انسان داخل پتو پیچیده شده بود و تنها بخشی از اعضای بدن سالم بود که خیلی زود این سکانش هولناک به پلیس مخابره شد.

همین کافی بود تا بازپرس ویژه قتل همراه با ماموران پلیس آگاهی آبادان برای بررسی این صحنه در خانه پدربزرگ این بچه ها حاضر شوند.

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که عاملان جنایت با ریختن آهک روی این اجساد سعی بر از بین بردن سرنخ های پلیس داشته اند.

بنا به این گزارش، بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد تا استخوان های کشف شده به پزشکی قانونی منتقل شود تا با انجام آزمایش های DNA مشخص شود که این استخوان ها برای ۲ کودک است و تحقیقات در این پرونده پیچیده ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • آبادانیم

      ... برسر این پدر بزرگ که بخاطر زن نوه های عزیزشو بکشه بجای اینکه حامی اونها باشه قاتل اونها شد خیر نبینه

      پاسخ ها

      • خودم

        هنوز که مشخص نیست اصل موضوع چیه
        میتونه هر چیزی باشه حتی ممکنه این استخوان ها مال اون بچه ها نباشه نمیشه انقد عجولانه قضاوت کرد
        در این جور دشمنی ها هر اتفاقی میتونه بیفته

    • صدرا

      بخاطر اینکه هوو سر زنش بیاره رفته نوه هاشو کشته عجب ادم خرفتو نادانی پیدامیشه ولله.امیدوارم اعدام بشه

    • گم نام

      سلام احتمال این که پدر بزرگ قاتل باشه خیلی کمه. امیدواریم پلیس موفق بشه.هرکسی قاتل باشه .باید خیلی سنگین مجازات بشه .که دیگه کسی جرات نکنه به هر بهانه ای به بچه های معصوم لطمه بزنه .

    • جواد

      خودم پدربزرگم به وحدانیت خدا نوه ام را بیشتراز هرکسی دوست دارم امیدوارم پلیس دقت وقاتل به سزای عمل شنیعش برسد کودکان فرشته اند.آدما خدا را غمگین نکنید ازابنکه انسان را خلق وبه این خلفتش بخود آفرین گفت

    • ایلامی

      نمیشه اسم حیوان هم روش گذاشت انسان رذل

    • بدون نام

      گاهی این جنون وعقب ماندگی فرهنگی وفکری راکه درخاورمیانه وجود دارددرهیچ جای جهان نمی بینیم

    • بینام

      من هر جور فکر مبکنم باورم نمیشه پدر بزرگ بتونه نوه هاش رو که کودک بودند بکشه شاید براش توطیه کرده باشد

    • مینا

      هنوز که اصلا صحت و سقم مسئله مشخص نیست
      طبق معمول یه عده شروع کردن به نفرین کردن از کجا انقد زود مطمئن شدین کار پدر بزرگه بوده

      بعد چهار روز که در باز داشت بوده کی اون پتوی خونی رو آورده داخل حیاط این مرد چون گفته شده تا یک ساعت قبلش اونجا نبوده گیریم پیرمرد یه همدست داشته یعنی اون شخص انقد نادون بوده که اجساد رو بیاره درست تو حیات منزل بذاره ؟

    • مرادی نسب خوزستان شوش دانیال روستای حمیدآباد

      هرطوری که شده ماموران آگاهی این پیرمرد نحس بی شرف بی ناموس را سنگ






      سارش بکنند نه اعدام بی وجدان پس زن اول وزن دومش خبر نداشتن که ب پلیس بگن حتما این دو زن پیرمرد دست دست داشتن باشوهرشون

    • علی

      داستان تخیلی قشنگی بود!!!! الکی از آبادان و شهر های دیگه فیلم ترسناک نسازید

    • بدون نام

      عجب ملتی هستین آ هنوز تحقیقات پلیس تکمیل نشده معلوم نیست قاتل کی هست. اونوقت شما واسه خودتون میبرین و میدوزین خجالت بکشید. قضاوت بیجا نکنید

    • بدون نام

      اقا معلوم نیست قاتل هست واقعا چقدر ملت عقب مانده ای هستید که دنبال اعدام میگردید اگه برای شما بود بازم دنبال اعدام بودید

    • کریم

      باورش برام سخته. ممکن نیست کار پدربزرگ باشه...

    • بدون نام

      انشاءالله که اینطور نیست؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج