۳۶۳۰۶۶
۱۷ نظر
۵۰۱۲
۱۷ نظر
۵۰۱۲
پ

دو دختر بچه در خانه وحشت

دادستان شیراز پس از صدور کیفرخواست علیه یک جوان که به‌طرز وحشیانه‌ای دو دختر نوجوان را ربوده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، پرونده را برای محاکمه به دادگاه فرستاد.

روزنامه ایران: دادستان شیراز پس از صدور کیفرخواست علیه یک جوان که به‌طرز وحشیانه‌ای دو دختر نوجوان را ربوده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، پرونده را برای محاکمه به دادگاه فرستاد.

ششم اردیبهشت ماه خانواده دختر ۱۰ ساله‌ای با مراجعه به کلانتری «گلشن» اعلام‌کردند دخترشان ربوده شده است. در بررسی‌های پلیسی مشخص شد دختر ۱۰ ساله هنگام رفتن به خانه به‌زور توسط جوانی ربوده شده و پس از انتقال به خانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

بدین‌ترتیب به دستور بازپرس اسدی از شعبه ۱۷ دادسرای جنایی شیراز، پرونده این جنایت سیاه در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی شیراز قرار گرفت و مأموران به تحقیق در این باره پرداختند.

تحقیقات در این باره ادامه داشت که کارآگاهان با شکایت خانواده ‌دیگری روبه‌رو شدند که نشان می‌داد دختر ۸ ساله‌شان توسط همین جوان ربوده‌ شده و در خانه‌ای خالی در «گلشن» مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. براساس این شکایت روز ۲۰ اردیبهشت امسال و ۱۴ روز پس از نخستین جنایت، دختر ۸ ساله برای خرید سبزی از خانه بیرون رفته اما ناپدید شده بود. تا اینکه پس‌از ساعتی در اوج پریشانی به خانه‌شان برگشته و گفته بود از سوی مردی در خیابان ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است.

بدین‌ترتیب مأموران پس از این شکایت توانستند سرنخ‌هایی به‌دست آورند. دختر ۸ ساله در اداره آگاهی گفت او به خانه‌ای منتقل شده که در حیاطش یک سگ نگهداری می‌شد. با سرنخ‌هایی که دخترک در اختیار مأموران قرار داد، آنها به خانه شیطانی رسیدند. مأموران سرگرم تحقیق بودند که ناگهان مردی از خانه مورد نظر خارج شد.

دخترک نیز آن مرد را نشان داد و مدعی شد وی همان فردی است که او را ربوده بود. متهم که متوجه حضور مأموران شده بود تصمیم به فرار گرفت اما در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
پلیس ضمن تحقیق درباره زندگی خصوصی این تبهکار دریافت که او در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت داشته و مدتی قبل به‌دلیل اختلاف بر سر معامله مواد توسط افرادی ربوده شده و به پاکستان انتقال یافته بود اما پس از مدتی آدم ربایان وی را آزاد کرده بودند.

با توجه به حساسیت موضوع دو دختر 10 و 8 ساله به پزشکی قانونی معرفی شدند و مشخص شد که دختر هشت‌ساله به طرز وحشیانه‌ای مورد آزار قرار گرفته است.
پس از انجام تحقیقات لازم درباره این تبهکار دادستان شیراز ضمن صدور کیفرخواست علیه وی این پرونده را برای رسیدگی فوری به شعبه اول دادگاه کیفری استان فارس ارجاع کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • رادین

      نمیدونم چی بگم
      آخه بی وجدان مریض چطور دلت اومد بچه 8 و 10 ساله رو عذاب بده
      تف به اون شرف نداشتت
      سنگسار فقط

    • بدون نام

      خدا لعنتش کنه به بچه هم رحم نکرده اینده بچه رو خراب کرده باید مجازات بشه باید از مردی بیفته تا درس ابرت شه برا همچین ادامایی

    • بدون نام

      شما به 8 ساله و 10 ساله میگید نوجوان؟؟؟!!

    • بدون نام

      زندگی این دخترهای معصوم رو داغون کرد، اعدامش کنن این پست فطرتو

    • موسوی

      خدا لعنتت کنه کثافت اشغال صفت هرچند اشغال خیلی خیلی بهتر ازتواِ.واقعا حال ادمو بد می کنه

    • بی نام

      خدالعنتت کنه حقش اعدامه نه اونقدرسنگ بهش بزنن تااینطوری بفهمه که چیکارکرده بااین دوتابچه آینده شونوتباه کرده سنگسارش کنیدتادرداین بچه هارابفهمه هرچنداینخراگه میفهمیداین کاررانمیکرد

    • بدون نام

      این شیطان سفتها این ادمهای گرگ نما که معلوم اعدام میشن ولی خدا بگم که این مادرها رو چه کار کنه که مواظب بچهاشون نیستن وباعث بدبختی بچهاشون میشن اخه بچه 8ساله میفهم که سبزی چیه چه سبزی بخره خدا بگم چه کارتون کن بی مسولیتها

    • بدون نام

      سلاخی بشه پوستش زنده زنده کنده بشه ... اصلا ببندنش به تیر چوبی مردم محل خودشون سزای عملش رو بدن

    • بدون نام

      يه چيزهايي آدم ميشنوه هم حيرت ميکنه،هم شرم ميکنه از آدميزادي!!؟

    • محمّد

      ای مردم ... به کجا داریم میریم؟!! بکشید این ترمز لعنتیو ...

    • محمد

      این بحران جنسی واقعا فراگیر شده..یه فکری باید براش بشه..هر کسی نمی تونه همیشه مواظب خانوادش باشه تا گیر همچین مریض های روانی نیفته.....متاسفم واقعا

    • بدون نام

      بعضی خونواده ها واقعا بی خیالن و بی مسئولیت....

    • پوریا

      به نظر من رسیدگی به اینجور پرونده ها نباید زیاد طول بکشد باید فورا اعدام کنن بدا بقیه هم عبرت بشه

    • مهراوه

      ای خدا چرا اینجوری. ..............پنا غر خدای بزرگ

    • بدون نام

      بدینش دسته من براش دادگاه صحرایی بگیرم

    • بدون نام

      حالا فرض کنید میخواست بره مدرسه چه فرقی داره برا چی رفته بیرون چرا میرین تو حاشیه؟ اصل وجود این آدمای سادیسمیه باید خیلی مواظب بود

    • بدون نام

      کاش تو همون پاکستان زجرکشش میکردن این .... رو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج