آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۳۶۲۲۷۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رونمایی از یک گروه هکری نوظهور چینی

شرکت امنیت سایبری سیمنتک آمریکا، از قدرت گرفتن یک گروه هکر منتسب به چین خبر داد.

وب سایت سایبربان: شرکت امنیت سایبری سیمنتک آمریکا، از قدرت گرفتن یک گروه هکر منتسب به چین خبر داد. شرکت امنیت سایبری سیمنتک (Symantec)، در آخرین گزارش خود در مورد گروه سایبری منتسب به چین، معروف به پچ ورک (Patchwork) هشدار داد و ادعا کرد این گروه در شرف حمله به شرکت‌های دولتی انگلیس است.
رونمایی از یک گروه هکری نوظهور چینی
بر اساس گزارش سیمنتک، این گروه که گاهی خود را دراپینگ الفنت (Dropping Elephant) معرفی می‌کند، با استفاده از ابزارهای چینی به ویروسی کردن وبگاه‌های مختلف پرداخته است. همچنین در گزارش مذکور به این نکته نیز تأکید شده که گروه مذکور، سطح حملات خود را گسترش داده و به دنبال بخش‌های بزرگ مانند سازمان‌های دولتی و کارکنان بخش‌های مالی، انرژی و NGO ها است.
این شرکت امنیتی مدعی است: «پچ ورک بطور اصلی دولت‌ها و سازمان‌های دولتی را زیر نظر گرفته است. این گروه نسبت به گذشته وسیع‌تر شده و محدوده‌ی بزرگ‌تری از صنایع را زیر نظر دارد.»

در ادامه آمده است: «طبق بررسی سیمنتک، سازمان‌های قربانی در مناطق مختلفی هستند. اگرچه بیش از نیمی از این شرکت‌ها در آمریکا بوده و نیمه‌ی باقی در چین، ژاپن، جنوب آسیا و انگلستان قرار دارند.» این گروه، از فهرست‌های ارسال ایمیل گروهی، برای ارسال ایمیل‌های داستانی استفاده می‌کند تا قربانیان خود را تشویق کند از وبگاه‌های ویروسی آن‌ها دیدن کنند. زمانی که قربانی روی این وبگاه‌ها کلیک کند، از آن‌ها خواسته می‌شود چند فایل ورد یا پاورپوینت را دانلود کنند که این فایل‌ها آلوده به تروجان بوده و به هکرها اجازه‌ی دسترسی به سیستم‌های قربانی را می‌دهد.

این گزارش می‌گوید: «درحالی که تروجان ها منتظر دستور از جانب هکر هستند، می‌توانند به دنبال فایل‌های خاصی رفته و آن‌ها را روی سرورهای خاص آپلود کنند. لازم به ذکر است که تمام سرورهای این گروه، چینی هستند.» این شرکت به سازمان‌ها پیشنهاد می‌کند کارکنان خود را نسبت به این نوع تهدیدات آگاه کنند و نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس خود را به روز نگه دارند. تاکنون چینی‌ها هیچ واکنش خاصی نسبت به این گزارش شرکت سیمنتک نشان نداده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج