adexo3
۳۵۸۷۰۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

استماع دفاعیات مهاجمان به سفارت عربستان

رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: دفاعیات مهاجمان به سفارت عربستان و متهمان این پرونده طی دو جلسه به طور کامل استماع شده است و این پرونده در حال حاضر در اختیار قاضی پرونده قرار داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: دفاعیات مهاجمان به سفارت عربستان و متهمان این پرونده طی دو جلسه به طور کامل استماع شده است و این پرونده در حال حاضر در اختیار قاضی پرونده قرار داد.

عباس پوریانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان گذشته و جدید مجتمع قضائی شهید قدوسی در جمع خبرنگاران، خاطرنشان کرد: پرونده حمله به سفارت عربستان در دادگاه مربوطه طی دو نوبت رسیدگی شد و دفاعیات یکی از متهمان نیز که در دادگاه حضور پیدا نکرد بنا به تشخیص قاضی پرونده شنیده خواهد شد و باز هم بنا به تشخیص قاضی حکم نهایی صادر و یا در صورت نیاز جلسه دیگری برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تغییر سرپرستان پنج مجتمع قضائی در تهران، گفت: امروز و فردا سرپرستان پنج مجتمع مهم تهران از جمله مجتمع شهید قدوسی،‌ شهید باهنر و شهید مدنی تغییر خواهند کرد تا از تجربیات چندساله سرپرستان این مجتمع‌ها در بخش‌های دیگر استفاده شود تا در مسیر برخورد با برهم‌زنندگان نظم جامعه برای صدور رأی عادلانه و منصفانه حرکت پیشرونده قوه قضائیه ادامه یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نصر313

      حق داشتند حمله کنند دیگه عربستان شورش را در آورده بود

    • تپل

      اعدام فقط ........

    • بدون نام

      چرا اون موقع که تعداد زیادی حاجی را کشتن حمله نکردن یا اون موقع که به دو نوجوان تعرض کردند حمله نکردند؟ هر تعدادی هستن باید زندانی بشن تا یکبار دیگر خودسرانه داخلت بی جا نکنند.

    • علی رجایی

      دادگاه محترم بایدبادرنظرگرفتن حکم دادگاههای عربستان درباره دوپلیس متجاوزعربستان صدورحکم برای مسیولین فاجعه منا وصدهابرخوردغیرمنطقی عربستان باایرانیان حکم حمله کنندگان راصادرکندباتوجه باینکه عملی که این افراد انجام دادندموردقبول هیچ فردباغیرت ایرانی نیست چون فرهنگ ماایرانیان درهمه نقاط دنیاقابل احترام است ونباید اجازه دهیم زیرسوال برود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج