مرسدس بنز G کلاس ۴X۴، بار دیگر به دستان منصوری افتاد. منصوری، تیونر پرآوازه صنعت خودروسازی جهان برای آغاز پروژهای جدید، بار دیگر به سراغ مرسدس بنز G کلاس ۴X۴ رفت تا به شیوهای متفاوت به تقویت این شاسی بلند لوکس آفرودی بپردازند.
خودروبانک: مرسدس بنز G کلاس ۴X۴، بار دیگر به دستان منصوری افتاد. منصوری، تیونر پرآوازه صنعت خودروسازی جهان برای آغاز پروژهای جدید، بار دیگر به سراغ مرسدس بنز G کلاس ۴X۴ رفت تا به شیوهای متفاوت به تقویت این شاسی بلند لوکس آفرودی بپردازند.
مطمئنا اولین چیزی که در این خودرو جلب توجه میکند، رنگ بندی متفاوت آنست که حالا به رنگ فیروزهای "کم رنگ" درآمده است. رنگی که برای چنین خودروی خشن و بزرگی چندان مناسب به نظر نمیرسد. ولی در عوض میتوان با در نظر گرفتن قطعات فیبرکبنی بدنه، باز هم شیفته کار منصوری شد. همانطور که میبینید، کیت بدنهای که منصوری بر روی این شاسی بلند به اجرا درآورده است، قسمتهای زیادی را در بر گرفته که تمامی بخشهای آن از فیبرکربن ساخته شده اند و میتوان ردپای آنها را در مجموعه جلوپنجره و چراغها، بر روی گلگیرها، کاپوت موتور، سقف خودرو، دستگیره درها و در آخر هم اسپویلر نصب شده در انتهای سقف دنبال کرد.
علاوه بر ظاهر بیرونی، این دست اصلاحات به داخل کابین هم سرایت کرده که در کنار پدالهای آلومینیومی و روکشهای منحصربه فرد صندلیها، میتوان صفحه کیلومتر و خطوط آبی رنگ داخل کابین و همچنین لهجههای فیبرکربنی غربیلک فرمان، قاب صفحه کیلومتر، ترمز دستی، کنسول مرکزی، دستگیره داخلی دربها، داشبورد و... را بخشی از تغییرات کلیدی داخل کابین معرفی کرد.
در بخش فنی هم با استفاده از یکسری بروزرسانیهای سطحی بخصوص اصلاح اطلاعات ECU، منجر به تولید ۶۳ اسب بخار قدرت بیشتر و ۱۰۰ نیوتن متر گشتاور بیشتر شدهاند تا علاوه بر بدن نما شدن این خودرو، پیشرانه ۴ لیتری V۸ آن بتواند با قدرتی ۴۷۹ اسب بخاری و گشتاوری ۷۱۰ نیوتن متری به کار خود ادامه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر