۳۵۳۲۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پروژه جدید مسعود خان با کلاه شاپو و پالتو

گانگستر شهاب حسینی، بهداد یا عرب نیا؟!

پس از به سرانجام نرسیدن فیلمنامه «دست تنها» و «تبعید سایه ها» در ارشاد این بار مسعود کیمیایی با فیلمنامه «خائن کشی» به ارشاد رفت و دست پر بازگشت. گویا فیلمنامه «دست تنها» که کیمیایی خیلی دوست داشت آن را جلوی دوربین ببرد مورد تایید ارشاد واقع نشده است.

گانگستر شهاب حسینی، بهداد یا عرب نیا؟!

تماشا: پس از به سرانجام نرسیدن فیلمنامه «دست تنها» و «تبعید سایه ها» در ارشاد این بار مسعود کیمیایی با فیلمنامه «خائن کشی» به ارشاد رفت و دست پر بازگشت. گویا فیلمنامه «دست تنها» که کیمیایی خیلی دوست داشت آن را جلوی دوربین ببرد مورد تایید ارشاد واقع نشده است.

گانگستر شهاب حسینی، بهداد یا عرب نیا؟!

هر چند گویا هیچ دلیل مشخصی هم به او برای عدم اعطای پروانه ساخت ارائه نشده و تنها او را ترغیب به جلوی دوربین بردن فیلمنامه «تبعید سایه ها» کرده اند. پروژه ای که در دهه ۳۰ می گذشت و گروه باید برای تولید به مسکو می رفتند.

اما زمان طولانی فیلمبرداری، پروداکشن عظیم و خلف وعده های سرمایه گذارهای دولتی باعث شد کیمیایی نخواهد ریسک تولید آن را بپذیرد. خود کیمیایی درباره به سرانجام نرسیدن این دو پروژه گفته بود: «هر فیلم نوشتی در واقعیت خودش یک تالیف است. مهم آن است چه کسی آن را می نویسد، ممکن است یک بچه آن سناریو را نوشته باشد یا یک نویسنده که برای آن نویسنده جزو تالیفاتش محسوب می شود اما متاسفانه وقتی برای مجوز می رود به هر دو به یک چشم نگاه می شود.

برخورد اداره کل نظارت با من بسیار محترمانه و سعی بر احترام بود و برخوردی که با آقای عرفان منش داشتم، بسیار بلند و دوستانه بود. خیلی دوست داشتم می شنیدم چرا «دست تنها» نمی تواند ساخته شود. باید از تعارف بگذریم.»

به دلیل همین عدم اعطای پروانه ساخت، کیمیایی تصمیم گرفت به طور کل راهش را تغییر دهد. او هفته گذشته فیلمنامه چند صفحه ای دیگری را تحویل ارشاد داد و برای ساخت آن موافقت اصولی هم دریافت کرد. طبق شنیده های تماشا، «خائن کشی» درباره چند رفیق است که در فضایی گانگستری می خواهند سر نخ موضوعی حیاتی را پیدا کنند و با افت و خیزهای زیادی مواجه می شوند.

تنها چیزی که با توجه به شنیده ها از فیلمنامه ناقص کیمیایی دستگیرمان شد، این است که قهرمان این فیلم کیمیایی هم مانند کارهای سابقش آدمی عبوس، جسور و با صفاتی مناسب با دنیای آرمانی آقای کارگردان است. این قرارمان قرار است با پوششی گانگستری (کلاه شاپو و پالتو) در این فیلم ظاهر شود که در خیابان های تهران دنبال پیدا کردن نشانی برای حل یک موضوع جنایی است.

در این فیلم ته مایه ای از خیانت به رفیق، عشق و سیاست وجود خواهد داشت. شنیده می شود که تقریبا دو سوم فیلم در خیابان می گذرد و کیمیایی که نشان داده از دکور خوشش نمی آید، این روزها به فکر پیدا کردن فضاهای واقعی برای لوکیشن های اصلی این فیلم است.

به نظر می رسد او برای پشت صحنه هم می خواهد سراغ آدم های قدیمی سینما برود و برای فیلمبردار «خائن کشی» روی گزینه هایی مثل علیرضا زرین دست، محمود کلاری یا اصغر رفیعی جم فکر می کند. در مورد بازیگران این فیلم هم گمانه زنی هایی وجود دارد. آنطور که منابع آگاه می گویند مسعود کیمیایی برای نقش اصلی این فیلم به گزینه هایی همچون شهاب حسینی، حامد بهداد و فریبرز عرب نیا فکر می کند.

طبق شنیده ها البته حضور دوباره پولاد کیمیایی هم این بار در نقش مکمل قهرمان قصه بعید نیست. کیمیایی در نظر دارد این فیلم را (که قرار است با سرمایه کارگاه آزاد فیلم و حمایت فارابی ساخته شود) تا اسفند ماه به اتمام برساند اما می توان انتظار داشت در صورت مساعدت فارابی «خائن کشی» به جشنواره سی و یکم هم برسد. در روزهای آینده اخبار دیگری از این پروژه را منتشر خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج