۳۳۶۱۵۳
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

نگران افزایش قیمت در ماه رمضان نباشید

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با اشاره به ثبات قیمت گوشت در بازار گفت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف در این ماه به دلیل عرضه بیش از تقاضا افزایش چشمگیری در قیمت‌ها نخواهیم داشت.

خبرگزاری میزان: علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در خصوص قیمت گوشت گفت: مغازه‌دار هر کیلو گوشت را به قیمت ۲۶ هزار تا ۲۶ هزار و ۵۰۰ خریداری می‌کند و هر کیلو شقه بدون دنبه را به قیمت ۳۰ هزار تا ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان به مصرف کننده عرضه می‌کند.

وی در خصوص نزدیکی تعطیلات آخر هفته و پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و تأثیر بر روی قیمت‌ها بیان کرد: به دلیل عرضه بیش از تقاضا و فراوانی دام، مردم نگران افزایش چشمگیر قیمت‌ها نباشند.

ملکی افزود: در حال حاضر به دلیل وجود مازاد دام، از شهرهای ایلام و کرمانشاه به کشورهای اطراف صادرات نیز داریم که مشکلی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی، با توجه به ثبات قیمت گوشت در سال جاری و کاهش قیمت نسبت به سال گذشته گفت: زاد و ولدهایی که در ۶ ماه دوم سال گذشته صورت گرفت، در حال حاضر به ثمر رسیده و در بازار عرضه شده و دلیل ثبات قیمت در بازار است.

وی در ادامه به بارش‌های اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سرسبز شدن مراتع و تغذیه مناسب و رایگان دام‌ها نیز در ثبات قیمت‌ها بی تأثیر نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • وحبد

      چه جوری نگران گرانی نباشیم شب میخوابند روز که شد قیمت های سرسام آور متاسفم براتمو میگین نگران نباشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شیب ملایم. ها ها ها...

    • دروغستان

      من اصلا نگران نیستم خودت و ناراحت نکن

    • بدون نام

      آب که از سر بگذرد چه یه وجب چه صد وجب هر خبری که بابت گران نشدن پخش میشه بیشتر گران میشه منتظر ظهور امام زمان هستیم تا بیاد مشکل مردم و جلوی گرانی جلوی این مسولین که ظلم در حق این مردم مظلوم ایرانی میکنند و فقط وفقط به دنبال منفعت خود هستند رو از ریشه برداره

    • بدون نام

      ما دیگه عادت کردیم . مملکت هردنبیله . شما هم مثل اینکه در جریان نیستی . ما نگران نیستیم چون میدونیم گرون میشه . ما کمتر میخوریم تا یه وقت مسئولین ناراحت نشن که فکر نکنن ما نگران شدیم

    • نیما

      خوشحالم که نگران نگرانی مردم هستید ماهم نگران نگرانی شماهستیم اصلا نگران گرانی نیستیم پامونو به اندازه گلیم مون دراز میکنیم وشبها بدون نگرانی می خوابیم تنها نگرانی ما همین گلیمه که اونقدر آب رفته که حتی پاهامون روهم که جمع کردیم بازهم ازگلیم درازتره! آقاجون اصلا نمیخواد نگران گرونی برای ما باشی به جاش یه گلیم دراز بیار که لااقل بتونیم پامونو اندازه گلیم دراز کنیم تا نه شما نگران ماباشیدنه ما نگران شما !...اجرکم عندالله

    • بدون نام

      من نگران نیستم عادت کردم روزی یک وعده غذا میخورم نان و پنیر و گوجه، بزن تو رگ روشن شی

    • بدون نام

      ما نگران نیستیم، شما ب کار خودتون ادامه بدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج