کتک زدن مشتری بانک توسط یک کارمند
کارمند یک تعاونی مالی و اعتباری با مشتری در شهر یاسوج درگیر شد.
روزنامه شهروند: کارمند یک تعاونی مالی و اعتباری با مشتری در شهر یاسوج درگیر شد.
فیلمی از لحظات این درگیری در فضای مجازی منتشر شده است. مرد مشتری که در زمان سررسید دریافت وام به این تعاونی مراجعه کرده بود، هرگز تصور نمیکرد مورد ضرب و شتم قرار گیرد.
او میگوید، برای گرفتن وام به این تعاونی رفته بودم. زمان تحویلش رسیده بود. وقتی تقاضایم را مطرح کردم، کارمند این تعاونی اعتباری در پاسخ به درخواستم گفت که پرداخت وام مقدور نیست. این اتفاق باعث شد که به رئیس تعاونی مراجعه و گلایه و شکایت خود را بیان کردم. دراین حین یکی از کارمندان تعاونی به سمتم آمد و با من درگیر شد.
در فیلمی که منتشر شده است، مردی را میبینیم که پیراهن چهارخانه روشنی به تن دارد و یک کلاه مشکی به سر. وقتی با کارمند خانم تعاونی صحبت کرد، به سمت چپ دوربین رفت. درهمین لحظات بود که ناگهان ٢ مرد که با هم گلاویز شده بودند، از سمت چپ دوربین به سمت وسط حرکت کردند. مرد دیگر که ظاهرا کارمند تعاونی بود، کت و شلوار مشکی و پیراهن قرمز به تن داشت. درگیری در سمت چپ دوربین آغاز شده بود. ناگهان مرد مشتری را روی زمین انداخت و به سمتش حملهور شد.
درهمین حال بود که عدهای وساطت کردند و مرد مشتری را به سمت راست راهنمایی کردند. این درحالی بود که مرد مهاجم قصد داشت بار دیگر به وی حمله کند اما اینبار چند مرد در برابر وی مقاومت کردند و مهلکه پایان یافت. درهمین جاست که سکانسهای فیلم تمام شد و علت و انگیزه این درگیری در هاله ای از ابهام ماند.
فیلمی از لحظات این درگیری در فضای مجازی منتشر شده است. مرد مشتری که در زمان سررسید دریافت وام به این تعاونی مراجعه کرده بود، هرگز تصور نمیکرد مورد ضرب و شتم قرار گیرد.
او میگوید، برای گرفتن وام به این تعاونی رفته بودم. زمان تحویلش رسیده بود. وقتی تقاضایم را مطرح کردم، کارمند این تعاونی اعتباری در پاسخ به درخواستم گفت که پرداخت وام مقدور نیست. این اتفاق باعث شد که به رئیس تعاونی مراجعه و گلایه و شکایت خود را بیان کردم. دراین حین یکی از کارمندان تعاونی به سمتم آمد و با من درگیر شد.
در فیلمی که منتشر شده است، مردی را میبینیم که پیراهن چهارخانه روشنی به تن دارد و یک کلاه مشکی به سر. وقتی با کارمند خانم تعاونی صحبت کرد، به سمت چپ دوربین رفت. درهمین لحظات بود که ناگهان ٢ مرد که با هم گلاویز شده بودند، از سمت چپ دوربین به سمت وسط حرکت کردند. مرد دیگر که ظاهرا کارمند تعاونی بود، کت و شلوار مشکی و پیراهن قرمز به تن داشت. درگیری در سمت چپ دوربین آغاز شده بود. ناگهان مرد مشتری را روی زمین انداخت و به سمتش حملهور شد.
درهمین حال بود که عدهای وساطت کردند و مرد مشتری را به سمت راست راهنمایی کردند. این درحالی بود که مرد مهاجم قصد داشت بار دیگر به وی حمله کند اما اینبار چند مرد در برابر وی مقاومت کردند و مهلکه پایان یافت. درهمین جاست که سکانسهای فیلم تمام شد و علت و انگیزه این درگیری در هاله ای از ابهام ماند.
پ
نظر کاربران
کاملا تو فیلم معلوم بود چرا این همه توضیح دادین !!!!
کلا کارمند های. بانک خیلی عصبی کار میکنند فکر میکنند بانک ارث پدری شونه، من شخصا دیگه تو بانک به خاطر این رفتارها حساب باز نمیکنم
پاسخ ها
تا نفهمین ک با چه استرسی کار میکنن نمیفهمین چرا عصبین.
قققققبببببببببول کنیم سواد و دانش بانکی همه مون کمه و یه مرد رو هزار بار باید برامون توشیح بدن
شاید خنده دار باشه یا فکر کنید چرند میگم ولی مطمئنم این رفتارهای خشن تقصیر دولت قبله.
پاسخ ها
آره درست میگی دوست عزیز
هم خنده داره هم داری چرند میگی!!
بانکها علاوه بر ربا خون وگوشت مردم رو میخورن دارن کتک هم میزنن مبارکه بانکهای اسلامی
پاسخ ها
عالی گفتی
باسلام طبق اطلاعات موثق کارمندان فوق از موسسه اخراج شدند
باسلام
فکر کنم با توجه به عمل زشتی که انجام دادند هر دونفرشان را از موسسه تسویه واخراج کردند
بایدم اخراج بشن جامعه ب چنین آدمهای تازه ب دوران رسیده احتیاج نداره مایع ننگ جامعه هستن
من یه یاسوجی ام. واقعا از این کار احساس شرم میکنم. بنظرم کارمند خاطی باید اخراج بشه تا عبرت بقیه کارمندان بد خلق گردد و رییس شعبه هم سخت توبیخ بشه.
میشه اینقدر نگید...بانک ...بانک...هنوز فرق موسسه و بانک را نمی دانید...
یاد اون دوره قدیم چه همه صاف و ساده بودن
پاسخ ها
اونموقع مردم ماه بودند اما الان بخاطر فشارهای ناشی از فقر همه دیوانه شدند
بعضی از مراجعین به بانکها واقعا در مورد کارکنان بی ادبی را از حد میکذرانند و به کارمندان بی احترامی شدید میکنند البته قبلا چون در بانکها نکهبان مسلح مستقر بود این اتفاقات کمتر به وقوع می پیوست ولی الان چون نکهبان نیست کارکنان نیز وظیفه دارند خودشان از خودشان در مقابل بی حرمتی ها دفاع کنند
انقد به کارمندان بانک توهین نکنید
کارمندان کارمندان بانک مورد صدها تهاجم لفظی و رفتاری قرار میگیرن و شکل و مسایل کارشون جوریه که ذهنشان مدام درگیر مسایل امنیتی و ارتباطی هستش
هیچکس تا جای ما ننشسته باشد حق قضاوت ندارد
منظورم توجیه این کارمندان مهاجم موسسه نیست در کل عرض کردم که با سایر کارمندان متفاوت هستن و متحمل فشار بیشتری میشوند و خود مردم هم رفتار خوبی با کارمندان بانک ندارند و اگر مشکلی هست از طرف مردم هم هست
مردم ولینعمت بانکها وکارمندانش هستند بروید ببینیددرکشورهای دیگرچگونه بامردم بااحترام برخوردمیشود
فکر کنم رییسش اضافه کاری بهش داده داره ... میماله
بهترین حقوق رو میگرند نه گررما نه سرما رو حس میکنند سنگینترین کارشون بلند کردن خودکار است باید هم کتک کاری و بد اخلاقی تمامی بانکها از سراسر ایران دیده میشود اونهای پشت میز وصندلی هستند بدانند میز و صندلی به هیچ کس وفا نمیکنه
کارمندای بانک بدترین رفتارروبامشتری دارن فقط به کسانی توجه میکنن که کس وکارشون باشن من ازرفتن به هربانکی بااین رفتارای زشت وتوهین امیزبانکیابیزارم
من 5 ساله که حساب باز کرده ام که وام بگیرم هر وقت درخواست میکنم اونقدر منو این ور و اون ور میفرستن تا اینکه خسته میشم و منصرف میشم. دوباره میرم و باز هم همین قضیه. همه ی مدارکم رو میبرم پرونده تکمیل میشه این بار بهانه ای ندارن که جور کنند میگن دیگه وام نمیدیم برو 2 ما بعد از عید بیا. ..نباید رو اعصاب اونا راه برم منو میزنند دیگه ...من هم بر میگردم میام خونه.
بسیاری از مشتریان فقط به خاطر رفاقت با کارکنان به بانک مراجعه می کنند . حتی در این شرایط رکود ، دریافت صورتحساب را بهانه ای برای دیدار با کارمندان قرار می دهند.
پس کو فیلم؟
متاسفانه در اکثر ادارات کشور با کارمندانی که فکر میکنند ارث باباشونه روبه رو هستیم ، ای کاش خدا اینهارو سر جاشون بشونه؛
ما راضی نیستیم ازشون
چی ما حالا درسته که بانگ ما باشه ؟
تو یاسوج یک کارمند تو یکی از موسسات م است که همیشه باخشونت جواب مردم رو میده به اسم آقای ...
فقط بانک نیست هرکی توارگان دولتی میره خودخواه میشه
من که میگم تقصیر همین دولته نه دولت قبلی
من خودم متصدی باجه هستم و چون ارتباط با ارباب رجوع رو دوست داشتم این رو انتخاب کردم ولی وقتی وارد کار شدم دیدم اصلا اون چیزی که فکر میکردم نیست با اینکه خیلی زودتر از همه میومدم و دیرتر از همه میرفتم بخاطر مردم و اینکه دلم براشون میسوخت ولی ارباب رجوع وقتی پای باجه من میرسید کاملا متوقع بود و اصلا فکر نمیکرد که اگر ایشون تا اون موقع نشسته و خسته شده من داشتم کار میکردم و خیلی خسته ترم حتی از گفتن یه خسته نباشید دریغ میکردند .به نظرم این شعار که حق با ارباب رجوع است درسته ولی این توقع رو ایجاد کرده و این باعث میشه هر دوطرف به هم بی احترامی کنند و کارها پیش نره
کافیه یک کم همدیگرو درک کنیم کارمند ارباب رجوع رو که کلی تو صف ایستاده و ارباب رجوع کارمند رو که داشته کار میکرده و بیکار نبوده و حسابی خسته است . با انرژی مثبت دادن هم خاطره خوشی از خودمون بجا میذاریم هم اینکه کارمون راحتتر و قشنگتر راه میفته