هدف گذاری خودروسازان در چین
در نمایشگاه خودروی پکن مدیران خودروسازان جهانی اهداف فروش خود را در بازار چین اعلام کردند.
روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در نمایشگاه خودروی پکن مدیران خودروسازان جهانی اهداف فروش خود را در بازار چین اعلام کردند.
مایک منلی، مدیر اجرایی منطقه آسیا-پاسیفیک شرکت فیاتکرایسلر اعلام کرد این شرکت در سال جاری هدف رشد دورقمی فروش جیپ در بازار چین را درنظر گرفته است.
او به خبرنگاران گفت: فشار قیمتی در بازار خودروهای شاسیبلند چین ادامه خواهد داشت. منلی گفت در طول سال ۲۰۱۶ فشار قیمتی در کل بازار خودروی چین ادامه خواهد داشت و بیشترین فشار روی قیمت خودروهای سواری خواهد بود.
مدیرعامل شرکت هوندا موتور نیز اعلام کرد برای سال جاری هدف فروش ۰۷/ ۱ میلیون دستگاه خودرو در بازار چین را تعیین کرده است.
هوندا موتور و شریک چینی آن در سال ۲۰۱۵، ۰۱/ ۱ میلیون خودرو در بازار چین بهفروش رساندند که نسبت به سال قبل از آن ۵/ ۳۲ درصد افزایش داشت. یان رابرتسون، رئیس فروش و بازاریابی جهانی بیامو نیز درمورد بازار چین گفت: بازار خودروی این کشور درحال عادی شدن است و این روند در سال جاری ادامه خواهد یافت.
مایک منلی، مدیر اجرایی منطقه آسیا-پاسیفیک شرکت فیاتکرایسلر اعلام کرد این شرکت در سال جاری هدف رشد دورقمی فروش جیپ در بازار چین را درنظر گرفته است.
او به خبرنگاران گفت: فشار قیمتی در بازار خودروهای شاسیبلند چین ادامه خواهد داشت. منلی گفت در طول سال ۲۰۱۶ فشار قیمتی در کل بازار خودروی چین ادامه خواهد داشت و بیشترین فشار روی قیمت خودروهای سواری خواهد بود.
مدیرعامل شرکت هوندا موتور نیز اعلام کرد برای سال جاری هدف فروش ۰۷/ ۱ میلیون دستگاه خودرو در بازار چین را تعیین کرده است.
هوندا موتور و شریک چینی آن در سال ۲۰۱۵، ۰۱/ ۱ میلیون خودرو در بازار چین بهفروش رساندند که نسبت به سال قبل از آن ۵/ ۳۲ درصد افزایش داشت. یان رابرتسون، رئیس فروش و بازاریابی جهانی بیامو نیز درمورد بازار چین گفت: بازار خودروی این کشور درحال عادی شدن است و این روند در سال جاری ادامه خواهد یافت.
پ
نظر کاربران
هدف خودرو سازهای ایرانی را که صد درصد افزایش قیمت و صد درصد کاهش کیفیت و مردم را سرکیسه کردن و قتل عام کردن مردم ایران و کاهش جمعیت ایران را نگفتید