۳۲۰۰۵۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جانی دپ به شکل ترامپ در آمد

هر چقدر که دونالد ترامپ با حرف‌های افراطی و وعده‌های غیرقابل انجامش به فرد پیشرو در انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان در انتخابات امسال ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده، پخش این خبر که جانی دپ معروف در یکی از قسمت‌های اخیر سری آثار موسوم به «بخند یا بمیر» رل این مرد خبرساز اما فاقد تعادل را بازی کرده، هنردوستان را به دیدن این فیلم تشویق کرده و موضوعات ترامپ را که با سوء استفاده از احساسات مردم آمریکا به پیشتازی در انتخابات نایل شده، داغ‌تر کرده است

وصال روحانی در بانی فیلم نوشت: برای دپ ۵۳ ساله اما جوان مانده، فرو رفتن در رل انواع آدم‌های متفاوت و افراطی تجربه‌ تازه‌ای نیست و او طی ۸ مرتبه همکاری‌های خبرسازش با تیم برتون در رل‌های غریبی مانند مردی با دست‌های قیچی‌وار (ادوارد دست قیچی)، مردی بدون سر (اسلیپی هالو)، کارگردانی مورد انتقاد و سطح پایین (ادوود)، یک آرایشگر قاتل (سویینی تاد) و یک شکلات ساز رویایی (چارلی و کارخانه شکلات) ظاهر شده و نمره قبولی هم گرفته است.

جانی دپ به شکل ترامپ در آمد

با این اوصاف هیچکس نباید متعجب شود که در یک فیلم ۵۰ دقیقه‌ای جدید از سری کارهای «Funny or Die» در قالب ترامپ هم فرو رفته باشد و ادعا می‌شود که این فیلم بر مبنای یک اثر هنری و به واقع کتاب سال ۱۹۸۷ ترامپ به نام «هنر معامله‌گری» ساخته شده و افکار و پایه‌های آن از چنین کتابی می‌آید. در این فیلم جدید که با همت آدام مک کی کارگردان فیلم «کوتاهی بزرگ» ساخته شده، فضا و شرایط شبیه به اواخر دهه ۱۹۸۰ یعنی زمان‌های عرضه «هنر معامله‌گری» است و می‌گویند که مک کی با تماس شخصی‌اش با دپ از او خواسته است در این فیلم مشارکت جدید و رل ترامپ را بازی کند و مردی که با ایفای رل جک گنجشکه در فیلم‌های پنج گانه «دزدان دریایی کاراییب» طی ۱۵ سال اخیر سود سرشاری را نصیب خود و سازندگان این فیلم‌های پرماجرا کرده، این پیشنهاد را پذیرفته و کل فیلمبرداری و طول فرو رفتن دپ در قالب ترامپ از ۴ روز فراتر نرفته است.

اوون برک که از مدیران ارشد سری برنامه‌های «بخند یا بمیر» است، به نشریه گاردین انگلیس گفته است: ما معمولاً گروه تدارکات و تیم‌های کاری مختص به خویش را داریم اما جانی دپ برای این فیلم خاص یک تیم مفصل گریم را همراه با خود آورد و استدلالش این بود که تغییر قیافه وی و درآمدنش به شکلی کاملاً شبیه به ترامپ حضور و اقدام چنین تیمی را می‌طلبیده است.

البته گریم دپ و در آوردن او به شکل ترامپ براساس قیافه این تاجر فرصت طلب و سیاستمدار دیوانه در اواخر دهه ۱۹۸۰ یعنی حدود ۳ دهه پیش بوده و به زمانی برمی‌گشته که وی ۳۰ سال جوان‌تر از امروز بود و قیافه‌اش قدری با امروز که قیافه‌اش شکسته و موهایش اندک‌تر از گذشته است. تفاوت داشت و موهایش در آن زمان پرپشت‌تر و سیاست‌ها و حرف‌هایش از امروز قدری آرام‌تر و کم دردسرتر بود.

گریم چهره دپ برای این فیلم به حدی است که قیافه او به کلی گم نشود و بینندگان وی را تشخیص بدهند و به این نتیجه نرسند که فقط با بدل ترامپ طرف‌اند. تحت هر شرایطی و در حالی که ترامپ می‌رود فراتر از تد کروز به عنوان فرد پیروز انتخابات حزب جمهوری خواه راهی مرحله نهایی انتخابات آمریکا شود و آنجا با هیلاری کلینتون چهره اول دمکرات‌ها بجنگد، چنین فیلمی و نگاه نقادانه سازندگان آن و بازی طعنه آمیز دپ در رل اصلی، نمی‌تواند در تغییر شرایط ترامپ در انتخابات بی تاثیر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج