۳۱۴۵۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هشدار درباره خرید طلا از راه فضای مجازی

فروش طلا در فضای مجازی؛ طرحی که اخیرا شکل گرفته و برای خریداران هم مشکلاتی به وجود آورده است؛ به گونه‌ای که برخی افراد بعد از خرید، متوجه تقلبی بودن طلا شدند که به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر به دلیل نداشتن آدرس دقیق و مشخصات مورد نیاز در فاکتور خرید، امکان پیگیری متخلفان وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا: فروش طلا در فضای مجازی؛ طرحی که اخیرا شکل گرفته و برای خریداران هم مشکلاتی به وجود آورده است؛ به گونه‌ای که برخی افراد بعد از خرید، متوجه تقلبی بودن طلا شدند که به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر به دلیل نداشتن آدرس دقیق و مشخصات مورد نیاز در فاکتور خرید، امکان پیگیری متخلفان وجود ندارد.

محمدکشتی آرای درباره فروش طلا در فضای مجازی و تخلفاتی که بعضا در این زمینه گزارش شده است، توضیح داد: مواردی را شاهد بودیم که افرادی از طریق فضای مجازی اقدام به خرید مصنوعات طلا کردند که البته به دلیل تقلبی بودن و از طرفی نداشتن اطلاعات مورد نیاز از واحد فروش در فاکتورها نتوانستیم متخلفان را ردیابی و شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه بیشتر زیورآلاتی که از این طریق خریداری می شوند معمولا کمتر از ۱۰میلیون تومان قیمت دارند، گفت: به خریداران توصیه و تاکید می‌شود که در زمان خرید طلا به واحدهای مجوز دار مراجعه کنند و تحقیقات لازم را از مراکز خرید مجازی نیز انجام دهند.

اما علیرغم اینکه واردات مصنوعات طلا به کشور ممنوع است شاهد عرضه و فروش انواع طلاهای هندی و ایتالیایی در بازار هستیم که مشتریان خاص خود را نیز دارد که به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، ۱۵ تا ۲۲ درصد مصنوعات طلا در بازار قاچاق هستند و این در حالی است که آمارهای غیر رسمی حکایت از قاچاق بودن بیش از نیمی از مصنوعات طلای موجود در بازار را دارد.

کشتی آرای اظهار کرد: البته برخی مصنوعاتی که به عنوان طلای خارجی معرفی می‌شوند در اصل تولید داخلی بوده و برای جلب مشتریان از عنوان "خارجی" برای آنها استفاده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج