۳۱۳۱۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سلاح جديد دزدها برای زورگيری از خانم‌ ها

سه زورگير جوان كه در پوشش مسافركشي با اسپري مو و تهديد زنان، اقدام به سرقت از آنان مي‌كردند، در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شدند.

خبرگزاری فارس: سه زورگير جوان كه در پوشش مسافركشي با اسپري مو و تهديد زنان، اقدام به سرقت از آنان مي‌كردند، در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شدند.

چندي پيش زني جوان با حضور در دادسراي جنايي تهران مدعي شد، توسط چند جوان ربوده شده و پس از سرقت وسايلش، او را در خيابان رها كرده‌اند.

بازپرس جنايي در حال رسيدگي به اين پرونده بود كه در چند مرحله و در مراجع قضايي ديگر، شكايت‌هاي مشابهي عليه سارقان زورگير مطرح شد.

پس از جمع‌آوري اطلاعات ارائه‌ شده از سوي شاكيان ـ‌كه حدود ۲۰ نفر بودند ـ شناسايي متهمان فراري در دستور كار قرار گرفت و مدتي بعد، كارآگاهان پليس آگاهي سه متهم به نام‌هاي كاوه، نادر و اشكان را دستگير كردند.

با اعتراف متهمان به آدم‌ربايي و سرقت، پرونده آنها به دادگاه كيفري استان تهران ارسال و جلسه محاكمه آنها در شعبه ۷۹ به رياست قاضي محمدرضا محمدي‌كشكولي برگزار شد.

قاضي پرونده بعد از شنيدن اظهارات شاكيان پرونده، از متهمان خواست در جايگاه قرار بگيرند و از خود دفاع كنند.

متهمان نيز با اعتراف به اقدامات خود مدعي شدند كه با پرسه زدن در مناطقي مانند آزادي، ونك، سعادت‌آباد، تهرانپارس، ولي‌عصر، انقلاب و تجريش طعمه خود را زيرنظر مي‌گرفتند و در نهايت با تهديد چاقو و اسپري مو، اموال آنها را سرقت مي‌كردند و تاكنون با اين روش از ۲۰نفر سرقت كرده‌اند.

يكي از متهمان گفت:‌ بعد از سوار كردن طعمه‌ها كه همه آنها زن بودند، در موقعيتي مناسب با اسپري حالت‌دهنده مو به آنها حمله كرده و بعد از سرقت اموالشان، آنها را از خودرو بيرون مي‌انداختيم.

ختم رسيدگي

پس از دفاعيات متهمان، قاضي محمدي‌كشكولي ختم جلسه دادگاه را اعلام كرد تا حكم متهمان در زمينه سرقت و آدم‌ربايي را بعد از مشورت با مستشاران دادگاه صادر كند.

خاطرنشان مي‌شود با توجه به اين‌كه يكي از شاكيان مدعي شده بود متهمان او مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند، اما در جلسه دادگاه حاضر نشده بود، قاضي محمدي‌كشكولي رسيدگي به اين موضوع را به جلسه بعد موكول كرد.

رئيس شعبه ۷۹ دادگاه كيفري گفت:‌ با توجه به نوع جرم متهمان که امنيت اجتماعي را به چالش کشيده است به طور حتم قضات کيفري مجازات شديدي از جمله حبس‌هاي بلندمدت مانند ۲۰ سال براي متهمان درنظر خواهندگرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • زندونی

      اسم و فامیل بده اومد زندون حالشو جا بیارم..اینا هم رفتن تو لیست سیاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج