۳۱۱۲۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جهانگیری: باید از حرف به عمل برسیم

معاون اول رییس جمهور تلاش جدی برای رونق اقتصادی در سال ۹۵ را مورد تاکید قرار داد و گفت: با نامگذاری سال جدید و تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای اجرای اقتصاد مقاومتی، باید با سرعت و جدیت هرچه بیشتر از مرحله حرف و سخن به مرحله اقدام و عمل گام برداریم تا آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی و معیشت مردم احساس شود.

ایسنا: معاون اول رییس جمهور تلاش جدی برای رونق اقتصادی در سال ۹۵ را مورد تاکید قرار داد و گفت: با نامگذاری سال جدید و تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای اجرای اقتصاد مقاومتی، باید با سرعت و جدیت هرچه بیشتر از مرحله حرف و سخن به مرحله اقدام و عمل گام برداریم تا آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی و معیشت مردم احساس شود.

اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در ادامه دیدارهای نوروزی با جمعی از وزرا، معاونین رییس جمهور، معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخابات هفتم اسفند، از حضور پرشور مردم ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: با حضور معنادار مردم در انتخابات هفتم اسفند اینک نوبت مسئولان است که با خدمتگزاری بیشتر پاسخگوی مردم باشند.

وی با تاکید بر لزوم فراهم نمودن بستری مناسب برای فعالیت واحدهای تولیدی کشور از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواست برنامه ای جامع برای حل مشکلات بنگاه ها و واحدهای تولیدی کشور تدوین کنند تا شاهد راه اندازی و رونق بخش تولید در کشور باشیم.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه امسال باید با روحیه جدی تر وارد کار و تلاش شویم خواستار برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی برای رونق بخشیدن به بخش مسکن شد وافزود: لازمه تحول در بخش های مختلف تولیدی نظیر سیمان و فولاد ایجاد تحرک در بخش مسکن است و دست اندرکاران این وزارتخانه باید تدابیر لازم را برای این منظور بیاندیشند.

جهانگیری از تکمیل و اجرای برنامه های دولت الکترونیک به عنوان یکی از اولویت های جدی دولت یاد کرد و گفت: یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی شفاف سازی است و الکترونیکی شدن فرآیندها گام مهمی در جهت شفاف سازی امور و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش همگانی سال 95 سال رونق و شکوفایی اقتصاد کشور و مشاهده نتایج و آثار تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

در این دیدارها وزرا، معاونین رییس جمهور و دیگر مسئولین ضمن تبریک سال نو گزارشاتی از برنامه های در دست اقدام دستگاه اجرایی خود به معاون اول رییس جمهور ارایه کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج