آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۳۰۳۸۹۱
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

غرضی: دیگر در انتخابات شرکت نمی کنم

وزیر پست، تلگراف و تلفن در دولت هاشمی در مورد احتمال حضور مجدد در انتخابات ریاست جمهوری و یا شورای شهر سال ۹۶ گفت: من در دو انتخابات گذشته خود را در معرض رای مردم قرار دادم و فکر نکنم با توجه به نظر مردم دوباره در انتخابات شرکت کنم.

عصر ایران: محمد غرضی با اشاره به نتایج انتخابات مجلس دهم در تهران گفت: این انتخابات سونامی "دولت لیست" بود. سونامی بزرگ، سونامی کوچک را حذف کرد. به خاطر رقابت این دو فهرست استعدادهایی که در این انتخابات بودند امکان ظهور و بروز پیدا نکنند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ خاطر نشان کرد: در تهران معمولا لیست‌ها رای می‌آورند. در تهران تک اسم‌ها توان رقابت با جریان‌های سیاسی را ندارند. باید به این نکته هم توجه کنیم که این فهرست‌ها حزبی نیستند و لیست جریان‌ها یا افراد هستند.

محمد غرضی در انتخابات ریاست جمهوی سال ۹۲ و انتخابات مجلس دهم در اسفند ۹۴ کاندیدا شد اما نتوانست نظر مثبت مردم را جلب کند و از رفتن به قوه مجریه و قوه مقننه بازماند.

وی در مورد واکنش به برچسب‌هایی که به مردم تهران برای این انتخابات توسط یک جریان خاص زده می‌شود گفت: عده‌ای به دلیل اینکه قدرت را از دست داده‌اند عکس العمل تند نشان می‌دهند و به قول عوام این رفتار حاصل سوختن آنهاست.

غرضی تصریح کرد: بحث‌های مطرح شده در مورد مردم تهران شرم‌آور است و درست نیست مردم انقلابی تهران را اینگونه خطاب کنیم.

نماینده دوره نخست مجلس شورای اسلامی افزود: من اعتقاد دارم که چپ‌های رادیکال را شورای نگهبان حذف کرد و مردم هم راست‌های رادیکال را در این انتخابات، حذف کردند.

عضو اولین دوره شورای شهر تهران در مورد دلیل رای نیاوردنش در انتخابات مجلس دهم گفت: در انتخاباتی که سونامی در آن شکل می‌گیرد نمی‌شود شنا و رقابت کرد.

وی خاطر نشان کرد: من سال‌ها شعار داده‌ام که در ایران چپ‌ها نمی‌توانند دولت نگه‌دارند و راست‌ها نمی‌توانند مردم را نگه دارند. من در این انتخابات حرف‌های مردم را می‌زدم نه این دو جناح را. من نه دوست داشتم در این لیست‌ها باشم و نه آنها از من خواستند در لیست آنها باشم.

غرضی افزود: بسیاری از مردم به بنده گفتند که تبلیغاتم در انتخابات مجلس همه جاگیر نبوده است. تبلیغات در تهران هزینه دارد و یک بازنشسته مثل من نمی‌تواند تبلیغات گسترده انجام دهد. در تهران باید میلیاردی خرج کرد.

وزیر نفت در دولت موسوی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری می‌گفتند ما به این دلیل به تو رای ندادیم زیرا می‌ترسیدم رقیب روحانی انتخاب شود و حالا هم به این دلیل رای ندادیم که می‌ترسیدیم فهرست طرف مقابل رای بیاورد.

وزیر پست، تلگراف و تلفن در دولت هاشمی در مورد احتمال حضور مجدد در انتخابات ریاست جمهوری و یا شورای شهر سال ۹۶ گفت: من در دو انتخابات گذشته خود را در معرض رای مردم قرار دادم و فکر نکنم با توجه به نظر مردم دوباره در انتخابات شرکت کنم.

نماینده دوره اول مجلس در پایان خاطر نشان کرد: اگر کسانی از من دعوت کنند شاید حضور پیدا کنم اما دیگر به صورت شخصی خودم را در معرض رای مردم قرار نخواهم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید سپهوند

      باسلام آفرین بر پیردنیا

    • جاوید

      دنیاس سیاست دنیای بازیهای ... هست و اگه میخوای در قدرت باقی بمونی باید تن به بازیهای ... بدی .این یک واقعیته که غربگرایی به واسطه ماهواره و شبکه های مجازی در تهران بیشتر شده و این شبکه ها ذهن جوانان رو شستشو داده .در شهرستانها این قضیه هنوز رسوخ پیدا نکرده و دیدیم که رأی مردم زیاد تحت تأثیر اونور آبی ها نبود.در ضمن رأی مردم موقتی ست و تاحالا به هیچ کس بیشتر از نهایت 8 سال وفا نکرده .مردم (جوانان)بازیهای سیاسی رو نمیشناسن بخاطر همین هر دوره به یک تفکر رأی میدن و این دور باطل همیشه ادامه داره .تنها نکته مثبت شرکت اکثریت مردم در انتخابات هست .

    • ایرانی

      نه جناب غرضی شکسته نفسی میرفرمایند انشالله در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 حضور خواهند یافت

    • سید محمد

      باسلام کسی ازفردای خودش اطلاعی ندارد شما باچه قدرت از دوسال آینده وشرکت درانتخابات حرف می زنید قدری تفکر کنید وجوگیر نشوید اصل ما ولایت فقیه است اینها می گذرد خدا باما یاری می کند انشاءالله یاعلی مدد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج