۳۰۲۹۸۸
۲۹ نظر
۵۰۱۰
۲۹ نظر
۵۰۱۰
پ

اظهار تاسف از رای نیاوردن مصباح و یزدی

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخلاف میل بدخواهان مجلس خبرگان پنجم ولایی‌تر و ارزشی‌تر است، گفت: نیامدن آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح دو فقیه وارسته ولایی مایه تأسف است اما خبرگانی که تقویت رهبری است، شکل گرفت.

عصر ایران: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخلاف میل بدخواهان مجلس خبرگان پنجم ولایی‌تر و ارزشی‌تر است، گفت: نیامدن آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح دو فقیه وارسته ولایی مایه تأسف است اما خبرگانی که تقویت رهبری است، شکل گرفت.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به نتایج انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در رابطه با انتخابات چند مطلب را لازم می‌دانم که برای همه ملت ایران عرض کنم؛ اول آنکه حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی هدف مهم جریان انقلاب بود که الحمدالله تحقق یافت و این جای شکر و سپاس از خداوند را دارد.

آیت‌الله خاتمی با تأکید بر اینکه هر رأی مردم که به صندوق انداخته شد آری مجدد به نظام اسلامی بود، افزود: از این بابت از تمام شرکت‌کنندگان در انتخابات تشکر می‌کنم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ترکیب مجلس خبرگان آینده، تصریح کرد: بنده در رابطه با ترکیب خبرگان قاطعانه می‌گویم که خبرگان دوره پنجم ارزشی‌تر از چهار دوره قبلی خبرگان است و معنای تفصیل این موضوع این است که تمام این ادوار مجلس خبرگان ارزشی بوده اما این دوره علیرغم میل بدخواهان مجلس خبرگان ولایی‌تر شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بنده قبل از انتخابات می‌گفتم و الان نیز به ضرس قاطع می‌گویم که ملت عزیز ما بدانند مجلس خبرگان ارزشی‌ است؛ کسانی ممکن است جنجال به پا کنند که خبرگان حزبی نیست من هم می‌گویم خبرگان حزبی نیست اما جریان ارزش‌گرایی یک حزب و جناح نبوده بلکه یک جریان خالص و وفادار به انقلاب است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه با ترکیبی که تاکنون اعلام شده این وفاداری به انقلاب در ترکیب خبرگان دیده می‌شود در عین حال یادآور شد: نیامدن آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح دو فقیه وارسته ولایی مایه تأسف است ولی آنچه که مایه سپاس از خداوند است اینکه خبرگانی که تقویت رهبری است، شکل گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با این ترکیب می‌گویم که بدخواهان از اینکه کمترین ضربه به عمود خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه وارد کنند،‌ ناکام هستند.

وی ادامه داد: اینجانب مورد هجمه شدیدترین تخریب‌ها در طول مدت تبلیغات بودم و بنده از سوی آمریکا و انگلیس که بی‌پروا تخریب می‌کردند مورد هجمه قرار گرفتم و از اینکه مغضوب این استکباریان بودم افتخار می‌کنم.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه انتظار نداشتم برخی افراد جریان اصلاحات کمپانی بداخلاقی شوند، تصریح کرد: با این بداخلاقی‌های این جریان آنها باید خجالت بکشند که از اخلاق صحبت کنند؛ متدینین از جریان اصلاحات در استان کرمان نزد برخی امامان جمعه آمدند و گفتند که آمریکا و انگلیس خاتمی را تخریب می‌کنند و نمی‌خواهند به مجلس برود اما ما حامی او هستیم و بنده نیز از آنها تشکر می‌کنم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه متأسفانه جریان غالب اصلاحات بدترین اقدامات را برای تخریب اینجانب صورت دادند، اظهار داشت: تهمتی نبود که این جریان علیه بنده نگفته باشد ولی رأی نزدیک به ۷۰۲ هزار از مجموع یک میلیون و ۳۰۰ هزار رأی جواب دندان‌شکنی به تخریب‌کنندگان بود و امید است که عبرت گرفته باشند و فهمیده باشند دروغ و تهمت عاقبت خوبی ندارد.

وی تأکید کرد: بنده به جریان اصلاحات می‌گویم که به فکر جریان خود باشید چرا که با این بداخلاقی‌ها و رفتارهای نادرست، این ره که می‌روید به هیچستان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر اصلاحات

      پاسخ ها

      • محمد

        درود بر مردم ولايي و بصير كرمان

    • نظری

      درود به مردم و درود بر فهم و شعورشان . درود و سلام بر اصلاحات .

    • محمد

      شما هم بهتره از سرنوشت اینها درس بگیری. اصلاحات شما را هم به زیر خواهد کشید. اسیاب به نوبت

      پاسخ ها

      • محمد

        اصلاحات درخت خشكي است كه بهار آن يك ماه است

    • محمد

      با سلام
      فکر می کنم وقت اون رسیده که شعارهای مرده باد از ادبیات سیاسی کشور حذف بشه ، البته همیشه این حق برای مردم و سازمان های مردم نهاد محفوظه که به هر شکل ممکن ابراز عقیده کنن ولی در سطح دولت و مجلس و تریبون های رسمی این گونه شعارها هیچ جایی ندارند، ان شاالله.

    • حسین

      درود بر اصولگرایان .

    • بدون نام

      اقاي خاتمي ناراحتي نداره مردم راي ندادند كاش شما هم از تهران كانديد شده بود و خود ارزيابي ميكرديد

      پاسخ ها

      • محمد

        خدا تهراني ها رو هدايت كنه

      • بدون نام

        ایران فقط تهران نیست!!!!!!
        دیدید که چطور یارانتون رو در کشور رد صلاحیت کردیم.

      • بدون نام

        خدا با تهرانیاست

      • بدون نام

        از كي تا حالا از تهران كانديد شدن خود ارزيابي كردن شده؟؟؟؟!!!!مصداق كل كشوره نه تهراني ها....

      • user

        صلاحیت ندادن هنر نیست رای آوردن هنره اونه که ثابت می کنه مردم با کی ها هستن جناب یوزر ۱۲:۲۴

    • بدون نام

      اگراصلاح طلبان حتی ۱۰۰درصدشون برن مجلس بازایناازرونمیرن ویه چیزی سرهم میکنن.

    • حسین

      خدارو شکر به کوری چشم دشمنان داخلی وخارجی.مجلس خبرگان ولایی تشکیل شد.بی بصیرتی تهرانی ها چیزی از ارزش های این دو عالم بزرگوار کم نمیکنه

    • بدون نام

      بزرگوار اژ شما بعید است که اینقدر تندروی و بد اخلاقی کنید ..

    • بدون نام

      آقاي خاتمي چقدرپيش بيني شما دقيق ازآب درامدشمادركرمان دران سخنراني آتشين خودفرموده بوديد:خواهيدديد كه اين آقايان (مصباح ويزدي وجنتي) درصدرآرا مردم تهران هستند.پيش بيني درست بودولي برعكس تعبيرشد.

    • مهدی

      خط مولایمان علی اصلاح طلبی است وما راه آن امام معصوم را ادامه می دهیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظرت راجع به اين آيه ي قرآن چيه؟؟؟............((و اذا قیل لهم لاتفسدوا فى الارض قالوا انما نحن مصلحون, الا انهم هم المفسدون ولکن لایشعرون)) (بقره 11 و 12)
        هنگامى که به آنان گفته مى شود در زمین فساد نکنید مى گویند ما اصلاح طلبانیم! بدان که آنها همان افساد گرانند اما آنان نمی فهمند.

    • مریم

      من طرفدار اصلاح طلبان هستم.از اصولگراهای تند رو هم حسابی دلخورم....اما فراموش نکنیم،خودمان را طرفدار دموکراسی می دانیم،تبدیل به دیکتاتور نشویم که تحمل رقیب یا تفکری متفاوت با خود،را ندارد...برگ برنده ما،شعور و آگاهی و ادب خواهد بود.اصول گرا از فحش و تهمت و....هر چه که در تندرو ها باعث اذیت ما شد،پرهیز میکنند....به امید ایرانی اندیشمند

    • بدون نام

      نظر خودتان را به مردم نسبت ندهید بهتره

    • علی

      خاتمی و اربابش باید بدانند که افکار مردم به افکار متحجرانه و مستبدانه آنها نزدیک نیست و مردم بهیچوجه آنها را قبول ندارند پس هرچه زودتر رفع زحمت کنند و بروند.

    • علی

      اقای احمد خاتمی از تشکر رهبری معظم مردم تلمذ کنید مطمئن باشید اگر در تهران کاندید میشدید وضع شمااز شدگان بهتر نبود مردم عزیز کرمان به شما لطف کردن ولاغیر

    • بدون نام

      همونطور که رهبر فرمودند نتیجه انتخاب چه خوب و چه بد به خودمون برمیگرده.این انتخابات باعث تجربه برای مردمه پس نباید باعث تفرقه و جدال لفظی و جناحی و توهین بهم بشه تا یکروز دچار جنگ داخلی بشیم.بهتر بود حرف انگلیس درست در نمیومد و اقای یزدی و...حذف نمیشدند،مگه اینا چه مشکلی داشتند که منفور انگلیس بودند؟

    • بدون نام

      جناب آقای رییس جمهور سابق محمد خاتمی، با شما هستم. عملکرد بد اصلاح طلبان در 3 سال اخر ریاست جمهوری شما که منجر به روی گرداندن ملت از اصلاح طلبان شد و 8 سال انحطاط دوران احمدی نژاد بر سرمان نازل شد ، علیرغم وجود برخی افراد بد سابقه در لیست امید ، بدانید که ما به جریان اصلاحات رای دادیم نه به فرد.
      بنابر این ، مسئول هدایت صحیح این جریان شمایید. این مردم به شما رای دادن. پس ترا بخدا از این رای مردم محافظت کنید و مدیران فاسد قبلی را به خانه برگردانید.
      همین 2 سال هم ، افراد فاسد قبلی که بازنشسته هستند و دعوت بکار شده اند تا حد زیادی گند زده اند. وب سایتی برا درج اطلاعات بسازید تا مو به مو مطلع شوید و افراد فاسد که خود را اصلاح طلب معرفی میکنند از خود دور کنید تا مملکت دوباره به عقب نرود

    • بدون نام

      دیر نشده نوبت تو هم میرسه که با چشم گریون بری دنبال کار و کاسبی وووووووو

    • محمد

      هر آغازی را پایانی است پست و مقام هم پایان دارد پس احمد خاتمی منتظر پایان باش از پست و مقام دل بکن از رها شدن پست و مقام مصباح و یزدی تأسف نخور از چسبیدن به این میز و صندلی ها تأسف بخور

    • مجتبي

      به ياري خدا درخت پر افتخار اصلاحات كه همان آرمان و آرزوي انبيا عظام عليهم السلام است و خون پر ارزش سيدالشهدا كه فرمود براي اصلاح امت جدم قيام كردم آنرا آبياري كرده هر روز تناورتر و بالنده تر خواهد شد و بدخواهان آن همچون بني اميه هر روز رسواتر و بي آبروتر خواهند شد و آنان كه پنداشتند اگر حسين عليه السلام را بكشند يا قبر آن بزرگوار را تخريب كنند خط اصلاح طلبي گم خواهد شد خود در تاريخ گم شدند و امروز منفور خدا و خلق هستند . زنده باد اصلاحات زنده باد سيد ، هاشمي و روحاني

    • ناصر

      طوری از آقای خاتمی حرف می زنی که گویا او فرشته نجات است یادتان نرود در زمان خاتمی بود که مجلس ششم تشکیل شد و دیدیم که بعضی ازنماینده های مجلس که اصلاح طلب ویا چپی میگفتند چه جنایتی در تاریخ ایران انجام دادند جانم فدای رهبرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج