۳۰۲۸۴۵
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

عامل شکست اصولگرایان

نماینده مردم رشت در مجلس تبری نجستن اصولگرایان از پایداری ها را دلیل شکست آن‌ها در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران دانست.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم رشت در مجلس تبری نجستن اصولگرایان از پایداری ها را دلیل شکست آن‌ها در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران دانست.

غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: من قبل از انتخابات هم گفتم که اگر اصولگرایان راه خود را از پایداری ها جدا نکنند شکست می خورند که این قضیه توانست آسیب بزرگی به جبهه اصولگرایان بزند.

وی تدبیر غلط اصولگرایان را عامل این اتفاق عنوان و خاطر نشان کرد: مردم نشان دادند برخلاف همه جوسازی، غوغاسالاری ها و هیاهوها از کارنامه دولت راضی هستند و دل به دولت امید بستند تا همانطور که توانسته برجام را به فرجام برساند نسبت به حل سایر مشکلات نیز اقدام کند.

جعفرزاده با ابراز تعجب نسبت به کسانی که به دنبال ناامید کردن مردم هستند گفت:‌ مردم به حامیان دولت رای دادند و استقبال مردم از این لیست بیانگر کارنامه خوب دولت است و لذا دولت باید به شکل مصمم تر مسیر خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی های انتخاباتی در جریان رقابت ها نیز گفت:‌ باید صادقانه اعتراف کنیم که بعد از ۳۷ سال از انقلاب در برخی موارد رفتار انتخاباتی اسلامی نداشته ایم و بعضا بداخلاقی، توهین و تهمت در فضای انتخابات به چشم می خورد و حتی پول های کثیف وارد انتخابات شد و متاسفانه بخشی از انتخابات را آلوده کرد اما مردم در انتخابات نه بزرگی به پول های کثیف گفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امثال این آدم نماینده این مملکت هستند!این هنوز نمیدونه که اصولگراها نه تنها شکست نخوردند که پیروزی درستی هم به دست آورده اند،ایضا هنوز نمیدونه که تهران تمام ایران نیست!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج