۲۹۹۸۱۴
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

روحانی: ستایش را جایگزین هراس کردیم

از آغاز این دولت قرار ما بر این بود که دولت همه توان و تلاش خود را به کار گیرد تا تحریم‌های ظالمانه را از سر مردم بردارد و تلاش کند تا حقوق مسلم این ملت در صحنه جهانی به رسمیت شناخته شود و تلاش کند ایران‌هراسی تبدیل به ایران‌ستایی شود؛ تلاش کند چهره واقعی مردم ایران برای جهانیان روشن شود و دولت تلاش کند دروازه صادرات کالای ایرانی به روی جهانیان باز شود.

خبرآنلاین: رییس جمهور گفت: تمام تلاش دولت این است که دروازه صادرات کالای ایرانی به روی جهانیان باز شود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در گردهمایی کارگران و آینده اقتصاد ایران در ورزشگاه شهید معتمدی و در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز این دولت قرار ما بر این بود که دولت همه توان و تلاش خود را به کار گیرد تا تحریم‌های ظالمانه را از سر مردم بردارد و تلاش کند تا حقوق مسلم این ملت در صحنه جهانی به رسمیت شناخته شود و تلاش کند ایران‌هراسی تبدیل به ایران‌ستایی شود؛ تلاش کند چهره واقعی مردم ایران برای جهانیان روشن شود و دولت تلاش کند دروازه صادرات کالای ایرانی به روی جهانیان باز شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ‌ دولت از ابتدا بنایش بر این بود که تلاش کند امکانات مورد نیاز، مواد اولیه بدون پیچ‌و‌خم‌های نابجای تحریم وارد کشور شود تا جنسی ارزان‌تر و قابل رقابت با تولیدهای جهانی در کشور تولید شود و دولت تلاش کند زمینه اشتغال برای جوانان مهیا شود و امنیت شغلی برای کارگران تامین شود.

اهم سخنان وی به نقل از خبرگزاري ها از این قرار است:

** ما می‌خواستیم کالای ایرانی بدون مشکلات موجود و تحریم‌ها به بازار جهانی صادر شود. ما می‌خواستیم کشتی‌هایی که ناچار بودند در اسکله کشورهای همسایه پهلو بگیرند و با هزینه بیشتر وارد ایران شوند، کنار بنادر کشور خودمان پهلو بگیرند.

**بنای ما بر این بود که بیمه‌گران بین‌المللی کالای صادراتی ایران را بیمه کنند تا خطرپذیری برای صادرکنندگان از بین برود. بنای ما بر این بود که بازار بانک‌ها به روی کشورمان باز شود تا برای خرید مواد اولیه ضروری و همچنین برای صادرات به جای بانک‌های معتبر از طریق واسطه‌ها و صرافی‌ها هیزنه مضاعف به مردم تحمیل نشود.

**{ با اشاره به فرجام رسیدن برجام در پی تلاش ۳۰ ماهه مذاکرات} امروز راه برای فعالیت باز شده است و آنچه که در برجام انجام گرفت هموار شدن زمینه برای فعالیت و برداشته شدن دیوارهای نابجا بود.امروز نوبت کارگران و کارآفرینان عزیز ما است. امروز روزی است که همه باید دست به دست هم دهیم و گام دوم و برجام دوم را آغاز کنیم.

**اگر می‌خواهیم تولید افزایش پیدا کند و اگر می‌خواهیم به صادرات غیر نفتی متکی باشیم، آیا راهی جز کار و فعالیت، سرمایه‌گذاری، تکنولوژی و بهره‌وری وجود دارد؟ امروز زمینه این کار فراهم شده و تهدید‌ها به فرصت تبدیل شده‌اند و آنان که روزی از نام ایران می‌ترسیدند و برای فاصله گرفتن از ایران مسابقه می‌گذاشتند، امروز برای نزدیک شدن به ایران با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      درود بر رییس جمهور با شرف و وطن دوست

      روحانی از صمیم قلب دوستت داریم

      چشم دشمنانت کور باد

    • بت شکن

      اگه راست میکه چرا همه ی پول مردم را میده هواپیما میخره ولی بدهی پیمانکاران دولت را نمیده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج