۲۹۳۱۹۱
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

«برجام» ضمیمه درس تاریخ شد

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه درسی به نام «برجام» به جدول درسی دانش آموزان اضافه نشده است گفت: مبحثی درباره برجام ضمیمه درس تاریخ شده و به مدت چهار ساعت ارائه می‌شود تا دانش آموزان با برجام آشنا شوند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه درسی به نام «برجام» به جدول درسی دانش آموزان اضافه نشده است گفت: مبحثی درباره برجام ضمیمه درس تاریخ شده و به مدت چهار ساعت ارائه می‌شود تا دانش آموزان با برجام آشنا شوند.

علی اصغر فانی در حاشیه مراسم زنگ انقلاب که در دبستان پسرانه ائمه اطهار شهرری برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پررورش اظهار کرد: نتایج قرار بود دیروز یا امروز اعلام شود.

وی همچنین درباره شهریه در نظر گرفته شده برای دوره‌های صلاحیت حرفه‌ای از دانشگاه فرهنگیان برای پذیرفته شدگان آزمون گفت: قرار بر این شد ۵۰ درصد مبلغ شهریه را آموزش و پرورش و ۵۰ درصد را دانشجو بپردازد البته برای ۵۰ درصد سهم دانشجو وام‌های بانکی در نظر گرفته شده تا دانشجویان دوره‌ها را بدون مشکل پشت سر بگذرانند.

وی در ادامه درباره طرح رتبه‌بندی معلمان نیز اظهار کرد: امسال توفیق داشتیم رتبه بندی معلمان را از ابتدای مهرماه اجرا کنیم و فاز دوم این طرح از سال ۹۵ آغاز می‌شود و امیدواریم فازهای بعدی به خوبی اجرا شوند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا افزایش حقوق معلمان در طرح رتبه بندی در حقوق بازنشستگی آنها لحاظ می‌شود؟ گفت: افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به آموزش و پرورش نیست و پس از بازنشستگی پرونده آنها به سازمان بازنشستگی کشوری منتقل می‌شود و باید آنها پاسخگو باشند.

وی افزود: اعمال رتبه بندی برای پرسنل اداری آموزش و پرورش را نیز پیگیر هستیم و با دکتر نوبخت مذاکراتی داشتیم که امیدواریم این مشکل نیز حل شود.

وی درباره درس برجام برای دانش آموزان نیز گفت: درسی به نام برجام اضافه نشده است بلکه مبحثی درباره برجام داریم که ضمیمه درس تاریخ شده و کلا چهار ساعت ارائه می‌شود تا دانش آموزان با مبحث برجام آشنا شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه این چه کاریه؟؟؟ ی؟ مسخره تر از این که برجام بره جزو کتب تاریخ داریم؟؟ مگه داریم !! مگه میشه؟!؟!

    • کوروش

      ایران کشور بزرگ و ریشه داری یه بجای مطرح کردن مباحث سطحی مثل برجام هزاران برگ با ارزش از تاریخ ما به فراموشی سپرده شده است.آن ها را مطرح کنید از تاریخ باستان تا معاصر . مباحث انحرافی را وارد تاریخ این مملکت نکنید.

    • یه ایرانی

      البته یکی ازسوالات امتحانی نسل های بعدهم اینه که(ایران درتوافق لوزان 1394چه امتیا زاتی به کشورهای غربی تقدیم کردودرچه تاریخی قلب راکتور آب سنگین اراک خارج وجهت دفن به خارج ازکشور صادرشد وبه تاریخ پیوست

    • بدون نام

      نام دیگر برجام را ذکر کنید؟لوزان چای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج