۲۸۸۰۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مدیر عامل Foursquare استعفا کرد!

اپل از داده‌های Foursquare برای اطلاعات مربوط به شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف در نقشه‌اش استفاده می‌کند.

مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: «دنیس کراولی» (Dennis Crowley)، کارآفرین نیویورکی که سرویس Foursquare را راه‌اندازی کرده، از سمت خود به عنوان مدیر عامل کناره‌گیری می‌کند.

مدیر عامل Foursquare استعفا کرد!

کراولی مقام‌اش را به Jeff Glueck، مدیر ارشد عملیات این شرکت در یک سال و نیم گذشته واگذار کرد. کراولی از این به بعد سمت رییس هیئت مدیره‌ی Foursquare را به عهده خواهد داشت. دنیس کراولی در صفحه‌ی رسمی‌اش در توییتر گفته است: "من به خاطر سمت مدیریتی جدیدم خیلی هیجان‌زده هستم. مسوولیت جدید به عنوان رییس هیئت مدیره، به من اجازه می‌دهد که تمام‌وقت به نوآوری، استراتژی‌های بلندمدت و ایجاد محصولات مصرفی جدید تمرکز کنم."

شاید اکثر افراد این موضوع را ندارند، اما رابط برنامه‌نویسی Foursquare برای لوکیشن در بسیاری از دیگر اپلیکیشن‌ها استفاده می‌دهد. مدیر عامل جدید این شرکت گفته که بعضی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان امروز، جزو مشتریان Foursquare هستند. به عنوان مثال، اپل از داده‌های Foursquare برای اطلاعات مربوط به شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف در نقشه‌اش استفاده می‌کند. توییتر هم اطلاعات مربوط به لوکیشن کاربران را از همین سرویس می‌گیرد.

Jeff Glueck همچنین می‌گوید که اکثر درآمدهای Foursquare از معاملات بنگاه به بنگاه این شرکت با دیگر شرکت‌ها حاصل می‌شود. این معاملات شامل پلتفرم‌های تبلیغاتی و ابزارهای تحلیلی مکان‌های مختلف برای توسعه‌دهندگان می‌شود. این دو باعث افزایش درآمد ۱۷۰ و ۱۶۰ درصدی این شرکت در سال ۲۰۱۵ شدند.

البته که مسوولان این شرکت کاربران و مصرف‌کننده‌های عادی را فراموش نخواهند کرد. این برنامه در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. اما به نظر می‌رسد که تمرکز Foursquare بیشتر به سمت شرکت‌ها گرایش پیدا می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج