رپورتاژ آگهی
فرصت جذب سرمایه برای اهالی رسانه
گروه رسانه های پیک برتر، با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در حوزه تبلیغات چاپی و دیجیتال و رسانههای حوزه چاپ و آنلاین قصد دارد با سرمایهگذاری در حوزه رسانههای آنلاین (دسکتاپ و موبایل) نسبت به توسعه سبد محصولات آنلاین خود اقدام کند.
رشد تعداد کاربران ایرانی استفاده کننده از اینترنت در سالیان اخیر و دورنمای رو به رشد فضای آنلاین، نیاز مخاطبان را به دریافت محتوای غنی در حوزههای متعدد بیش از پیش کردهاست. این در حالی است که در بسیاری از حوزههای تخصصی و عمومی همچنان خلا حضور رسانههایی که محتوای مورد نیاز کاربران ایرانی را تامین کنند به وضوح حس میشود.
گروه رسانه های پیک برتر، با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در حوزه تبلیغات چاپی و دیجیتال و رسانههای حوزه چاپ و آنلاین قصد دارد با سرمایهگذاری در حوزه رسانههای آنلاین (دسکتاپ و موبایل) نسبت به توسعه سبد محصولات آنلاین خود اقدام کند.
رسانههای آنلاین آیبرتر، الودکتر، برترینها، چیدانه، طرفداری، نینیبان و همگردی حاصل همکاریهای پیشین مجموعه در ایجاد رسانههای جدید هستند. همچنین مجله آشپزی مثبت، مجله زندگی ایدهآل، مجله منزل، مجله سیب سبز و در نهایت آگهینامه پیک برتر نیز از جمله رسانههای چاپی پیک برتر به شمار میروند.
هدف سرمایهگذاری در این مرحله ایجاد رسانههای جدید یا توسعه رسانههایی است که مدل درآمدی آنها تبلیغات است و این مهم به کمک جذب کاربر از طریق ارائه محتوا صورت بگیرد. برخی موضوعات از قبیل مد و زیبایی، سرگرمی، خودرو، مدیریت و کارآفرینی، ستارهها و ... نمونههایی از موضوعاتی هستند که جذابیت لازم برای سرمایهگذاری را دارند.
در این طرح سرمایهگذاری به صورت مرحلهای و با هدف درآمدزایی رسانه پس از طی دوره زمانی مشخصی صورت خواهد گرفت. همچنین سرمایهگذاری ممکن است بر روی رسانههای موجود یا برای ایجاد رسانههای جدید انجام بپذیرد.
در نهایت از اهالی رسانه و فناوری اطلاعات که توانمندی و تجربه کافی برای مدیریت رسانههای آنلاین را دارا هستند، دعوت میشود با مطالعه جزئیات بیشتر از فراخوان سرمایهگذاری گروه رسانههای پیک برتر، با ثبت موضوع مورد نظر برای مشارکت، جهت پذیرش طرحهای خود اقدام کنند.
www.peykebartar.com
ارسال نظر