۲۷۴۵۳۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

کلهر: احمدی‌ نژاد به موهایم گیر نمی‌داد

مهدی کلهر، مشاور رسانه‎ای احمدی‎نژاد در مصاحبه‎ای سکوت رسانه‎ای خود را شکست و از رابطه‎اش با احمدی‎نژاد گفت.

تابناک: مهدی کلهر، مشاور رسانه‎ای احمدی‎نژاد در مصاحبه‎ای سکوت رسانه‎ای خود را شکست و از رابطه‎اش با احمدی‎نژاد گفت.

او در بخش‌هایی از گفت‌وگوی مفصل خود گفت: شخص احمدی نژاد به موهای من گیر نمی‌داد، چون رابطه‌ی هم‌فکری و هم‌نظری من با ایشان جبری نبود، شبی هم که قرار بود برای مناظره با مرعشی به تلویزیون بروم با احمدی نژاد تماس گرفتم و به او گفتم آرایشگاه نزدیک خانه ما تا ساعت ۹:۳۰ شب باز است و چون قرار است من به عنوان نماینده شما در این برنامه شرکت کنم و قصدم هم فقط همفکری و همراهی است، اگر فکر می‌کنید موهای من می‌تواند ضربه‌ای به جایگاه شما بزند، بروم کوتاه کنم که گفت خیر، برای چی؟

-مدل احمدی‌نژاد مدل موفقی است. زیرا با اهداف انقلاب اسلامی هم‌خوانی بیشتری دارد. معتقدم این بیداری اسلامی که انقلاب ما به‌وجود آورده، فراتر از کشورهای اسلامی است و حتی کشوری مانند روسیه هم تحت تاثیر این انقلاب است.

مدل احمدی‌نژاد هم مدلی است که آنها پذیرفته‌اند. مشاوران سارکوزی بی‌دلیل نمی‌گویند که مدل لباس تو باید مانند مدل لباس احمدی نژاد باشد. اوباما هم وقتی در مناطق طوفان زده حاضر می‌شود، کت احمدی‌نژادی به تن دارد.

اینها نشان می‌دهند که مدل احمدی نژاد آنقدر موفق بوده که دشمن ما این مدل را انتخاب می‌کند و جالب است بدانید بعد از آقای احمدی‌نژاد برخی روسای جمهور پروتکل‌های خود را کنار گذاشته‌اند و به‌راحتی در جمع مردم حاضر می‎شوند. پس این مدل در کشورهای غیراسلامی به روزتر و مترقی‌تر هست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احمدی نژاد عزیز، کجایی تا شوم من چاکرت چاروقت دوزم کنم شانه سرت + اتوبانهایی که در دولت شما ساخته شده این دولت و دولت های دیگر نمی تونن تو حاشیه اش درخت بکارن _ دمت گرم بیا تا بیائیم دکتر هرچه میخوان بگن بذار بگن ،بذار بگم دیونتم آره دیونتیم ما

    • بدون نام

      آقا ممنون کلی خندیدم

    • بدون نام

      مدلت تو حلقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج