۲۶۸۰۷۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فرزند‌خوانده‌ ها بزرگان را تخريب می كنند

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران، در جمع اصلاح‌طلبان قم گفت: در آن هشت‌سال دولت قبل اعتماد مردم خدشه‌دار شد و وقتی اعتماد مردم خراب شد، این فرزندخوانده‌های سیاسی انقلاب که خودشان ریشه‌ای ندارند، فقط به تخریب بزرگان اقدام می‌کنند تا خودی نشان دهند.

خبرگزاری ایلنا: غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران، دیروز در جمع اصلاح‌طلبان قم سخن گفت.

بخش‌هایی از گفته‌های او به شرح زیر است.

‌سؤال این است؛ درحالی‌که بزرگ‌ترین درآمد نفتی، نه‌فقط در طول تاریخ انقلاب اسلامی، بلکه در طول کل تاریخ ایران در دوره هشت‌ساله دولت سابق برای کشورمان حاصل شد، اما چرا آمار فقر و فساد رشد کرده است؟

این شرایط محصول این بود که دولت هشت‌سال در اختیار شما بود؛ مگر می‌شود این مسائل را فراموش کرد؟ مگر مردم فراموش می‌کنند و یادشان می‌رود؟‌ این سنگی بود که شما در چاه انداختید، حالا اگر آدم عاقلی آمد و با کار شبانه‌روزی و کمک دیگران این مسئله را حل کرد، هنر نیست؟ این شرایط حاصل عملکرد ناصحیح شما بود؛ و مگر مردم فراموش می‌کنند؟

‌به نظر من برای حل معضلات کشور در مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی و... باید مذاکره ملی کنیم؛ اصلا حتی با جبهه پایداری مذاکره ملی کنیم، که چه باید کرد تا معضل این ١١میلیون حاشیه‌نشین کشور حل شود؟ چه کنیم تا معضلاتی که در هشت‌سال دولت سابق ایجاد شد برطرف شود؟

‌برای حل معضلات کشور، جنجال سیاسی معنی ندارد، برای مثال باید گفت اصلا ما همه جبهه پایداری هستیم، اما بعد آن چه؟ اصلا همراه شما؛ خب راه شما برای حل بحران‌های کشور و بحران‌هایی که درست کردید، چیست؟ حالا در مقابل دولت ایستاده‌اید و می‌گویید چرا این‌چنین برای رفع مشکلات اقدام می‌کنید؟

چرا نمی‌گویید در آن هشت‌سال دولت قبل، سنگی در چاه انداخته شد و این‌همه تحریم و فقر برای کشور به بار آوردید؟ حالا که عقلایی آمده‌اند و سنگ را از چاه درمی‌آورند می‌گویند چرا سنگ را کج درمی‌آورید؟ ما باید این مسئله را حل می‌کردیم. از طرفی وضعیت رکود اقتصادی و تورم که به دلیل سیاست‌های غلط دولت قبل ایجاد شد، به این سادگی حل‌شدنی نیست.

در آن هشت‌سال دولت قبل اعتماد مردم خدشه‌دار شد و وقتی اعتماد مردم خراب شد، این فرزندخوانده‌های سیاسی انقلاب که خودشان ریشه‌ای ندارند، فقط به تخریب بزرگان اقدام می‌کنند تا خودی نشان دهند.

اگر بنا شد در انقلابی و در کشوری، فرزندخوانده‌های سیاسی که هیچ‌چیز جز منافع شخصی برایشان مطرح نیست، صدایشان از همه بلندتر شود، بلاهای مختلفی بر سر آن انقلاب و کشور از جمله فقر و... می‌آید.

‌از نظر من آقای لاریجانی شخصیتی است که در جایی که بحث منافع ملی باشد، به بحث حزب و گروه توجه نمی‌کند و برای مثال در بحث برجام و توافق هسته‌ای انصافا منافع ملی را مورد توجه قرار داد؛ و ازاین‌رو عده‌ای اعتقاد دارند که ایشان صلاحیت پست فعلی خود را دارد. آقای لاریجانی سال‌ها تجربه دارند و ازاین‌رو شرعا و وجدانا، نمی‌توانیم با ایشان مخالفت کنیم؛ به‌خصوص که در موقعیتی هستیم که اگر چهره‌های مثبت حذف شوند، معلوم نیست آدم‌های بهتری جایگزین شوند؛ باید دنبال الاحسن فالاحسن باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج