۲۶۴۱۱۵
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

رپورتاژ آگهی

قیمت تمام شده خودروهای اقساطی

شرایط فروش اقساطی محصولات ام وی ام با تسهیلات ویژه، قیمت قطعی و بازپرداخت تا ۴۸ ماه در گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی، نماینده برتر مدیران خودرو آغاز شد.

قیمت تمام شده خودروهای اقساطی

بهترین شرایط خرید اقساطی خودرو در زمستان داغ پورسعیدخلیلی

نمایندگی پورسعیدخلیلی، نماینده برتر مدیران خودرو، فروش اقساطی محصولات ام وی ام را با شرایط ویژه و تحویل فوری برای عموم علاقه‌مندان آغاز کرد. همچنین در این نمایندگی شرایط ویژه‌ای برای پرسنل دولتی، جامعه پزشکان و ... برقرار شده است.

***

در شرایط فروش جدید مدیران خودرو که از سوی نمایندگی پورسعیدخلیلی اعلام شده است، محصولات مختلف ام وی ام شامل MVM X۲۲ و MVM X۳۳ و MVM ۳۱۵ با شرایط متنوع اقساطی و تحویل فوری با قیمت قطعی به فروش می رسد.

در شرایط فروش جدید نمایندگی پورسعیدخلیلی، ام وی ام ایکس ۲۲ در دو مدل دستی و اتوماتیک و تیپ بندی‌های متنوع عرضه میشود. بر اساس اعلام گروه نمایندگی‌های پورسعیدخلیلی، پیش‌پرداخت این خودرو‌ها بسته به تیپ بندی خودرو از ۸۲ میلیون تومان آغاز میشود و اقساط نیز بسته به درخواست مشتریان تا ۴۸ ماه خواهد بود. تحویل خودرو‌های MVM X۲۲ در طرح فروش ویژه گروه نمایندگی‌های پورسعیدخلیلی، فوری خواهد بود و خریداران میتوانند حتی بدون چک نیز از شرایط اقساطی فروش ام وی ام X۲۲ بهره‌مند شوند.

قیمت تمام شده خودروهای اقساطی

علاوه بر این فروش ام وی ام ایکس ۳۳ نیز در تیپ اسپرت با گیربکس اتوماتیک از سوی این نمایندگی برقرار شده است. در این شرایط مشتریان میتوانند با پیش‌پرداخت ۱۱۴ میلیون تومان نسبت به خرید فوری خودرو با قیمت قطعی اقدام کنند و باقی مبلغ خودرو را تا ۴ سال در قالب اقساط پرداخت کند. تحویل خودرو‌های MVM X33 در طرح فروش ویژه گروه نمایندگی‌های پورسعیدخلیلی، فوری خواهد بود و خریداران میتوانند حتی بدون چک نیز از شرایط اقساطی فروش ام وی ام X۳۳ بهره‌مند شوند.

قیمت تمام شده خودروهای اقساطی

در کنار این دو خودرو کراس‌اوور، ام وی ام ۳۱۵ اسپرت اکسلنت نیز با پیش‌پرداخت ۴۶.۵ میلیون تومان و اقساط تا ۴ سال از سوی گروه نمایندگی‌های پورسعیدخلیلی عرضه شده است. تحویل خودرو‌های MVM ۳۱۵ در طرح فروش ویژه گروه نمایندگی‌های پورسعیدخلیلی، فوری خواهد بود و خریداران میتوانند حتی بدون چک نیز از شرایط اقساطی فروش ام وی ام ۳۱۵ بهره‌مند شوند.

قیمت تمام شده خودروهای اقساطی

در کنار این‌ها، نمایندگی پورسعیدخلیلی شرایط فروش ویژه‌ای را برای فرهنگیان، جامعه پزشکی و دندانپزشکی و پرستاری، پرسنل وزارتخانه‌های نیرو و راه و شهرسازی و تعاون و ورزش و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه‌ها در نظر گرفته است. فروش خودرو‌های ام وی ام در این طرح ویژه به‌صورت اقساطی ویژه و با قیمت قطعی است ضمن آنکه تحویل خودرو‌ها به‌صورت فوری خواهد بود.

جهت بررسی شرایط فروش MVM X22 میتوانید اینجا را ببینید. برای بررسی شرایط فروش MVM X33 اینجا و برای بررسی شرایط فروش MVM 315 اینجا کلیک کنید.

اگر قصد خرید ام وی ام و یا خرید چری را دارید، کارشناسان گروه نمایندگی‌های پورسعیدخلیلی آماده راهنمایی شما هستند. لیست نمایندگی‌ها و شماره تماس آن‌ها به شرح زیر است:

تلفن‌های تماس با کد ۰۲۱ تهران

  • شعبه نیایش ۴۴۸۷۴۲۶۵
  • شعبه سعادت آباد ۲۲۳۴۲۷۱۷
  • شعبه ملاصدرا ۸۸۰۵۹۰۱۷

اطلاعات بیشتر را میتوانید در وبسایت پورسعید خلیلی به آدرس poursaeidkhalili.com ببینید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج