۲۶۳۶۲۹
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

سرانجام «رسیدگی به معیشت فرهنگیان»

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسات «کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان» به هیچ نتیجه ای نرسیدیم و در نتیجه این کمیته تعطیل شد.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسات «کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان» به هیچ نتیجه ای نرسیدیم و در نتیجه این کمیته تعطیل شد.

جبار کوچکی نژاد گفت: با توجه به اینکه در جلسات کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان به هیچ نتیجه ای دست نیافتیم و اعتباری برای پرداخت معوقات فرهنگیان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین نشد لذا این کمیته تعطیل شد.

وی درباره وضعیت کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان، اظهارداشت: برای حل مشکلات فرهنگیان مقرر شد تا کمیته رسیدگی به معیشت فرهنگیان با حضور ۵ نفر از نمایندگان مجلس، رئیس و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزیر آموزش و پرورش تشکیل شود که این اتفاق افتاد.

کوچکی نژاد افزود: ۶ جلسه این کمیته تشکیل شد اما به هیچ نتیجه عملی دست نیافتیم و نمایندگان از جمله بنده در جلسات دیگر این کمیته شرکت نکردم و شنیدم که این کمیته دیگر جلساتی برگزار نمی کند و تعطیل شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در این جلسات مقرر شد مبلغ مورد نظر بازنشستگان فرهنگی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعیین تکلیف شود اما به دلیل اینکه به هیچ نتیجه عملی دست نیافتیم و سازمان مدیریت اعتبار وزارت آموزش و پرورش را تامین نکرد این کمیته تعطیل شد.

وی گفت: هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال مطالبات بازنشستگان در سال ۹۳ است و مطالباتی نیز در بخش های دیگر وزارت آموزش وپرورش با مبلغ حدود ۲ هزار میلیارد ریال وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بازنشسته مهر 93

      با این وضعیت هیچ امیدی به پرداخت پاداش فرهنگیان 93 نیست خدا از حق ما نگزره سازمان مدیریت و بی برنامه با وجود نوبخت که کت و شلوارش 5 میلیون هست و از فرهنگیان هم دلخوشی نداره در دولت امید ،امیدی نیست

    • بدون نام

      ما معلما نه امیدی داشتیم و نه داریم

    • بازنشسته یک مهر 93

      باسلام همون بهتر که تعطیل شد چون صداقتی در کار نیست نمایندگان ومسئولین محترم از حقوق هنگفتشان کمی صرفه جویی کنند همه مطالبات پرداخت می شه اینقدر هم با جلسات بی خود وقت مردم را هدر ندهید.......

    • بدون نام

      پس منتظر پاسخ دندان شکن همکاران فرهنگی به نمایندگان باشید .ومسئولیت تمام اتفاقات آینده به گردن شما وجناب نوبخت خواهد بود .

    • بدون نام

      موقع انتخابات که بشه میان سراغتون،غصه نخورید.

    • مسعود

      ما کل امیدمان به دولت تدبیر وامید بود ولی افسوس که هنوز در حسرت پاداش سی ساله هستیم خدایا رزقی حلال وپر برکت به ما عطا کن وما را محتاج بنده ات نکن

    • بازنشسته آموزش وپرورش سال 93

      درود برنمایندگان مردم وسازمان برنامه ریزی که اینقدر به فکر بازنشستگان هستند این است مزد سی سال خدمت صادقانه در آموزش وپرورش .خدا از کسانیکه کارشکنی میکنند نگذرد و روز خوش نبینند

    • بازنشسته سال93

      اقای نوبخت خدا را خوش میاد که بازنشسته سال 93 رو یک رتبه ازش کم کنن که معادل 200 هزار تومان میشه از طرفی در جریان رتبه بندی فرهنگیان مارو حساب نیاوردین از طرف دیگه 14 ماهه که از بازنشستگی ما گذشته ولی پاداش مو نو پرداخت نکرده اید اینا بخاطر اینه که باز نشسته ها خطری ندارن براتون این نشون میده که شما از مردم بیشتر میترسین تا از خدا خدا خدا

    • بدون نام

      باسلام خدمت فرهنگیان محترم اگر واقعا می دونیدکارشکنی ازطرف سازمان برنامه ریزی هست یه نامه به ریاست محترم جمهور بنویسیم

    • اسد

      در انتخابات آتی پاسخ این بی اعتنایی به فرهنگیان را خواهیم داد به امید روزی که هیچ فرهنگی دغدغه معیشت نداشته باشد همه بدبختی فرهنگیان زیر سر این نوبخت .....شده است خدا ازت نگذره نوبخت بشی مثل فرهنگیان .
      امین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج