۲۶۰۲۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تخم‌ مرغ دوباره گران شد

قيمت تخم‌مرغ دوباره افزايش يافت و در حال حاضر قيمت تخم مرغ مارك‌دار شانه‌اي۴۵۰۰ تومان و قيمت تخم مرغ معمولي شانه‌اي۴۲۰۰ تومان است.

خبرگزاری ایسنا: قيمت تخم‌مرغ دوباره افزايش يافت و در حال حاضر قيمت تخم مرغ مارك‌دار شانه‌اي۴۵۰۰ تومان و قيمت تخم مرغ معمولي شانه‌اي۴۲۰۰ تومان است و اين در حالي است كه در روز ۲۷ خردادماه يعني چهار روز پيش قيمت هر شانه تخم مرغ مارك‌دار۴۲۰۰ تا ۴۳۰۰ تومان و هر شانه تخم‌مرغ معمولي ۳۹۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان بود.

با مرور قيمت تخم مرغ از اسفند پارسال مشاهده مي‌شود كه قيمت تخم مرغ معمولي شانه‌اي در روز ۲۵ اسفند پارسال ۵۰۰۰ تومان و مارك‌دار آن ۵۵۰۰ تومان بود كه در روز ۲۹ فروردين ماه نوع معمولي آن بدون تغيير قيمت باقي ماند و نوع مارك‌دار آن به ۵۲۰۰ تومان رسيد.

اين قيمت‌ها در روز ۲۵ ارديبهشت ماه به ۳۷۰۰ و ۳۹۰۰ تومان كاهش يافت و در روز هشتم خردادماه با ادامه روند كاهشي به ۳۶۰۰ و ۳۸۰۰ تومان رسيد.

قيمت مرغ

در حال حاضر قيمت هر كيلو مرغ ۵۵۰۰ تا ۵۸۰۰ تومان است كه البته كساني كه مي خواهند مرغ ارزان‌قيمت تهيه كنند مي توانند به واحدهاي صنفي منتخب يا ميادين ميوه‌وتره‌بار مراجعه كنند و هر كيلو مرغ را به قيمت ۴۲۰۰ تومان خريداري كنند.

مرغ در مناطق هفت و هشت به قيمت ۵۸۰۰ تا ۵۹۰۰ تومان به فروش مي‌رسد و در مناطق جنوب‌ تهران به ۵۴۰۰ تا ۵۷۰۰ نيز مي‌رسد كه به دليل نزديك بودن به بازار قيمت ارزان‌تري دارد و بيشترين قيمت در شمال شرق تهران، مناطق ۳ و ۴، خيابان ملاصدرا، پاسداران يا ونك است.

قيمت گوشت

در حال حاضر همچنين هر كيلوگرم گوشت گوسفندي گرم مخلوط به قيمت ۱۹ هزار و ۵۰۰تومان تومان به فروش مي‌رسد كه نسبت به چند روز گذشته حدود ۵۰۰ تومان كاهش قيمت داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج