۲۵۷۷۴۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

توصیه مهم به متقاضیان خرید مسکن

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشنهاد افزایش وام جعاله به ۲۰میلیون تومان گفت:‌ در صورت موافقت شورای پول و اعتبار، با احتساب تسهیلات ۸۰میلیون تومانی خرید مسکن در تهران مجموع تسهیلات خرید مسکن به ۱۰۰میلیون تومان افزایش می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم: عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر "تمام بحث ما در حوزه مسکن این است که تقاضا را تحریک کنیم و قدرت خرید برای تمام متقاضیان مسکن ایجاد شود" اظهار کرد: تقاضا و خرید برای مسکن باید مبتنی بر پس‌انداز باشد و نباید به‌یک‌باره وارد بازار شود. اگر حجم زیادی از تقاضا یک‌باره وارد بازار مسکن شود سریعاً منجر به تورم و افزایش قیمت می‌شود.

وی با بیان "همواره رژیم پس‌انداز برای خرید خانه را به مردم پیشنهاد می‌کنیم" تصریح کرد:‌ تسهیلات خرید مسکن می‌تواند منجر به خروج مسکن از رکود شود. پیشنهادات ما با رویکرد افزایش قدرت خرید مردم است و باید مبتنی بر پس‌انداز باشد چراکه پرداخت تسهیلات لحظه‌ای و بدون پس‌انداز می‌تواند تمام دستاوردهای دولت در جهت کنترل تورم را زیر سؤال ببرد.

وی با اعلام اینکه میزان تسهیلات پرداختی برای خرید مسکن باید بیش از نرخ‌های فعلی باشد، گفت: در حال حاضر سقف تسهیلات بر خرید مسکن روی هر واحد در تهران ۸۰ میلیون تومان و وام جعاله نیز ۱۰ میلیون تومان و در مجموع ۹۰ میلیون تومان است که پیشنهادم این است با افزایش تسهیلات جعاله به ۲۰ میلیون تومان، سقف تسهیلات خرید مسکن به ۱۰۰ میلیون تومان برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      تو تهران اگه واحد 90میلوینی سراغ دارید اطلاع بدید

    • حسین عامل

      با سلام
      عجب حرف هایی می زند این آقای وزیر مسکن . خودش که مسکن دارد بررای همین این حرف را می زند که تقاضا را تحریم کنیم آخر مگر می شود برویم اجاره بالا بپردازیم و یا اینکه برویم در چادر زندگی کنیم . دولت باید کمی انصاف به خرج بدهد و از پول نفت کمی برای تولیداتی که به مسکن ربط دارد سوبساید پرداخت کند مثلا برق کارخانه ای را که آجر تولید می کند آنقدر گران نکند که آجر آن کارخانه ده برابر قیمت بشود من خود کوره آجر دارم برق اینجانب را ده برابر کردند و گاز مصرفی ما را هم همینطور ماهانه حدود 20 میلیون پول گاز و برق و مالیات و عوارض شهرداری و بیمه می دهیم با احتساب دستمزد کارگر اصلا کارخانه را تعطیل نموده ایم و باعث آن هم همی حکومت است این در مورد کارخانه سیمان و موزایک . گچ و دیگر محصولاتی که مستقیما در ساخت مسکن دخالت دارند صدق می کند از طرف دیگر بانکهای کشور پول مردم را می گیرند و 20 درصد سود می دهند و با پول آن زمین های این کشور را 1000 هکتار 1000 هکتار خریداری می کنند و این باعث گرانی زمین می شود و کار دیگری که می کنند این است که مجتمع های تجاری می سازند و با قیمت های نجومی به خلق الله غالب می کنند و کسی هم نیست که جلوی این بانکها بایستد چونکه بیشتر آنها به از ما بهترون تعلق دارد

    • مهدی

      بازار مسکن وابسته به 2 متغییر است: اول عرضه و تقاضا که هم اکنون عرضه مسکن در تهران چندین برابر تقاضا است . دوم میزان نقدینگی جامعه متقاضی خریدمسکن، که با وجود حباب ایجاد شده در سال91 در قیمت مسکن و تورم فعلی در بازار ،قدرت خرید متقاضیان به شدت کاهش یافته و لذا پیش بینی می شود قیمت مسکن در یکسال آینده تغییری نخواهد داشت.و اینگونه وامها نیز دردی را دوا نمیکنند.چون متقاضیان اغلب در بازپرداخت آن با مشکل مواجه هستند.

    • بدون نام

      خرید مسکن را تحریم کنید ولی خودرو نه !!!!عجبا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج