۲۴۶۶۹۹
۲۴ نظر
۵۰۰۷
۲۴ نظر
۵۰۰۷
پ

خداحافظی همیشگی «فیتیله‌» از تلویزیون

کارگردان و بازیگر «فیتیله» از خداحافظی تیم عموهای فیتیله‌ای با تلویزیون تا پایان امسال و پس از پخش قسمت‌های تولیدشده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: کارگردان و بازیگر «فیتیله» از خداحافظی تیم عموهای فیتیله‌ای با تلویزیون تا پایان امسال و پس از پخش قسمت‌های تولیدشده خبر داد.

محمد مسلمی اظهار کرد: سری جدید برنامه «فیتیله» با ساختاری متفاوت، از عید سعید قربان آغاز می‌شود. پخش این برنامه که به شکل تولیدی تهیه شده است، روزهای پنجشنبه و جمعه به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. این برنامه تا آخر امسال روی آنتن خواهد ماند و احتمالا امسال آخرین سالی است که عموهای فیتیله‌ای در برنامه‌های کودک حضور دارند؛ چراکه از کارهای کودک هیچ حمایتی نمی‌شود و در عین حال هیچ رقابتی هم میان برنامه‌های کودک وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: عموهای فیتیله‌ای سعی خودشان را کرده‌اند که تا پایان امسال در برنامه فیتیله متفاوت باشند و علیرغم میل‌شان که برنامه از حالت زنده خارج و به شکل تولیدی تهیه شده است، سعی کردند در همین برنامه تولیدی بتوانند جذابیت‌هایی را اضافه کنند که مخاطبان مثل سابق برنامه «فیتیله» را تماشا کنند.

او سپس نسبت به وضعیت برنامه‌های کودک تلویزیون و اینکه طی این سال‌ها برنامه‌های کودک هیچ پیشرفتی نداشته‌اند، انتقاد کرد و گفت: طی این چند سال اخیر برنامه‌های کودک مخاطبان خود را از دست داده‌اند و به نظر می‌رسد بچه‌ها بیشتر به سمت ماهواره‌ها می‌روند.

متاسفانه ما طی هفت الی هشت سال گذشته تولید هیچ برنامه‌ جدیدی در حوزه کودک نداشتیم و به عنوان گروهی که از سال ۱۳۷۰ تا کنون به مدت ۲۴ سال است که در این حوزه کار می‌کنیم احساس می‌کنم سیر نزولی در برنامه‌های کودک وجود داشته که این اتفاق به این دلیل است که حمایتی از طرف شبکه نمی‌شود، بنابراین به احتمال زیاد امسال آخرین سالی باشد که تیم گروه فیتیله در برنامه‌های کودک حضور پیدا می‌کنند.

این برنامه ساز کودک در ادامه مطرح کرد: برنامه‌های کودک نیازمند تفکر جدید و سیاست‌های کارشناسی شده‌ای هستند تا بتوانند دوباره رشد پیدا کنند و زنده شوند؛ به ویژه با توجه به بحث ماهواره و فضاهای مختلف که در حال حاضر بچه‌ها درگیر آن هستند، کم‌کاری در این حوزه جبران ناپذیر خواهد بود و صدمات و ضررهای بزرگی به آنها می‌زند.

مسلمی همچنین درباره‌ی راه‌اندازی شبکه کودک بیان کرد: از سالیان سال شعار راه‌اندازی شبکه کودک مطرح بوده اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. اخیرا شنیده‌ایم که این اتفاق خواهد افتاد. در حال حاضر هم که گروه‌های حرفه‌ای کودک هیچ حمایت نمی‌شوند، چطور می‌شود این اتفاق بیفتد؟

کارگردان برنامه «فیتیله» در پایان اعلام کرد که سری جدید برنامه‌اش که در ۵۲ قسمت تهیه شده است تا پایان امسال از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • mmn

      برن گمشن بی مزه ها من بچه هم بودم از اینا بدم میومد

      پاسخ ها

      • بانی

        چقد ماشاالله شما با ادبی
        نظرت رو مودبانه هم میتونستی بگی
        اگه با کسی که این نظر رو بهش داری رو در رو بشی باز هم جرأت میکنی با این ادبیات صحبت کنی mmn ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      کاش عمو قناد ازشون بیشتر حمایت می کرد

    • بدون نام

      حیف.

    • گوزل

      برن كار ديگه ای برای نون درآوردن پيدا كنن.
      اين شوخی های بی مزه براشون نون و آب نميشه.
      انگار ديگه چيزي برای خندوندن پيدا نميكنن.
      مجبور نيستين به هر قيمتي مردم رو بخندونين.
      زحمت نكشين.
      بهتره بقيه برنامه های ضبط شده شون هم متوقف بشه.لازم نيست تا آخر امسال اونا هم پخش بشه. بعد از اين اتفاق ديگه پخش اونها هم به صلاح نيست.

    • بدون نام

      فیتیله بی غیرت

    • امیر

      برن گم شن اشغالای بی غیرت ما اجازه نمیدیم تا اخر عمرشون ازپستو هاشون بیرون بیان تو خیابون ببینیم قلم پاشونو میشکنیم چه برسه به تلویزیون فقط هرجا میرن همون فرچه رو هم باخودشون ببرن که دهنشون بی مسواک نمونه.

      پاسخ ها

      • رضا

        بابا بی خیال چند تا نفس عمیق بکش حالا قرص صورتی رو بخور قرمز نه صورتی ای خدا !

      • من

        یعنی ادبیاتت که این باشه چه انتظاری میره بخوای منطقی فکر کنی

      • بدون نام

        حرف بی خودنزن ترک

    • بهار

      برن بميرن دلقكاي بي مزه ي بي ريخت.كاملا معلوم بود كه كارشون عمدي بود...براي اينكه اون آيتم به هيچ عنوان نكته ي آموزنده اي نداشت.فقط منظورشون توهين به تركها بود.من ترك نيستم اما نسبت به تركا غيرت دارم.
      اون ديلاقاي بي قواره همون بهتر كه كلا از صدا سيما شوت بشن بيرون!

    • مریم

      اینهمه نظرات تند واقعا عجیبه! کلا ایرانی جماعت عادت داره با یه نکته منفی همه خوبی ها رو فراموش کنه و بدترین توهین ها رو بکنه! ترکایی که خیلی تعصب دارید و نظرات تند گذاشتید، همین فیتیله ای ها کم بچه های سرزمین شما رو شاد نکردن و براشون کم تلاش نکردن، کارشونم از روی دل بوده، نه فقط پول دراوردن. پس یکم درک و شعورتونو بکار بگیرید. ممنون

    • مریم

      اینهمه نظرات تند واقعا عجیبه! کلا ایرانی جماعت عادت داره با یه نکته منفی همه خوبی ها رو فراموش کنه و بدترین توهین ها رو بکنه! ترکایی که خیلی تعصب دارید و نظرات تند گذاشتید، همین فیتیله ای ها کم بچه های سرزمین شما رو شاد نکردن و براشون کم تلاش نکردن، کارشونم از روی دل بوده، نه فقط پول دراوردن. پس یکم درک و شعورتونو بکار بگیرید. ممنون

    • بدون نام

      متاسفانه اکثر ایرانی ها جنبه این شوخی هارو ندارن

    • امیر

      این آذری ها هم شورش در آوردن با این بی جنبه بازی هاشون,
      چقد لوسن, این همه با اقوام دیگه شوخی میکنن,کدومشون اعتراض کردن؟
      فقط میخوان خودشون مهم جلوه بدن, ولی فقط بی جنبه بودنشونو نشون میدن

    • یکی از شما

      فراتر از نژاد و فرهنگ ، انسانم آرزوست

    • اهو

      اطنم توهین نبوده ترکا زیادی بزرگش کردن چون بیکارن

    • ارفان

      این کاره برای ایجاد تفرقه بین مردم ترک وفارس از جانب ضد اسلامیان است

    • آرمان

      واقعا که بی جنبه بازی در اوردن چطور تونستن یه همچین کاری کنن خیلی متاسفم براشون

    • مریم

      بیایید به جای انتقام اجتماعی عفو اجتماعی رو تجربه کنیم این عموها یک عمر خودشون رو وقف شادی ما کردن این انصاف نیست.درضمن میدونیم که خودشون هم اذری هستن.اونا نیازمند ببخش ما هستن.عزیزان لطفا منطقی فکر کنید.

    • شهریار

      زنده باد فیتیله ای ها
      زنده باد آذری زبانان
      زنده با ایران
      زیاد بزرگ نکنید موضوع را

    • فاطمه

      به نظرمن ترک هاخیلی بی جنبه هستند متاسفم برای ترک هاومعذرت می خواهم به عموهای فیتیله ای

    • بدون نام

      خواهش میکنم اینقدرحرف رابزرگ جلوه ندهیدعزیزان

    • سوشیانت

      اذریها اریایی هستند دم بچه های فیتیله گرم من که حاضرم هرچی پول دارم بدم تا اونا تا اخر عمر بخورن راه برن اونا قهرمانان سرزمین اریایین!زنده باد اذربایگان!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج