۲۳۴۳۳۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آغاز جشنواره امام‌ رضا (ع) در ۳۱ استان کشور

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) از آغاز برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) از امروز در ۳۱ استان کشور و ۷۱۸ نقطه از ۷۹ کشور جهان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) از آغاز برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) از امروز در ۳۱ استان کشور و ۷۱۸ نقطه از ۷۹ کشور جهان خبر داد.

سید جواد جعفری گفت: جشنواره سیزدهم شامل هفت بخش فرهنگی، هنری، پژوهشی، سینمایی، مطبوعات و دیجیتال، کودک و نوجوان و دانشگاهیان است که همایشهای مختلفی برای هر بخش تعریف شده و اختتامیه آنها به جز بخش دانشگاهیان از ۲۵ مرداد تا چهار شهریور ماه امسال در ۳۱ استان و ۷۹ کشور جهان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پنج عنوان از برنامه های جشنواره امام رضا (ع) توانسته اند از سطح ملی به سطح بین المللی ارتقا یابند، افزود: یکی از این برنامه ها جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) است که امسال ۱۱۴ هزار نامه از بیش از ۴۰ کشور به این جشنواره ارسال شده است.

وی گفت: ماموریت دهه کرامت پس از سال ۱۳۸۷ به ستاد کانون های مردمی واگذار شد و در این راستا حدود ۷۰ هزار مسجد، هشت هزار امامزاده، ۴۰ هزار پایگاه بسیج مساجد و ۲۰ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد مشغول فعالیت شدند و باعث شد که کار در جشنواره امام رضا (ع) به خوبی پیش برود.

دبیر جشنواره بین المللی امام رضا (ع) گفت: این جشنواره شامل بخش مردمی، بین الملل و استان هاست و با مشارکت جمعی برگزار می شود به این ترتیب که هر یک از شرکت کنندگان آورده ای را به این جشنواره می افزایند و از طریق بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و طی قراردادی که منعقد می کنند، کمک هایی را دریافت خواهند کرد.

جعفری همچنین از انتشار بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب با موضوع 'امام رضا (ع)' و تولید بیش از ۶۰ عنوان کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در طول ۱۲ دوره برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خبر داد.

وی اظهار کرد: برنامه های جشنواره امام رضا (ع) در طول ۱۰ روز در دهه کرامت برگزار می شود و از قم و در کنار مرقد مطهر حضرت معصومه (س) آغاز و در کنار مضجع شریف ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) پایان می گیرد.

وی کفت: امسال برنامه های مفرحی در طول دهه کرامت برای جشنواره امام رضا (ع) پیش بینی شده است که امیدواریم مورد استقبال قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۵۳۰ نفر در کشور داوری آثار این دوره از جشنواره امام رضا(ع) را برعهده داشتند، افزود: داوری آثار تا ۱۵ مرداد ماه امسال ادامه داشت و نتایج در هر گروه مشخص شد که برگزیدگان در طول دهه کرامت در هر استان مورد تقدیر قرار می گیرند.

طی دهه کرامت همه ساله از میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به همین مناسبت مختلف از اول تا ۱۱ ذی القعده در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج