۲۳۱۶۴
۱۶ نظر
۵۰۱۸
۱۶ نظر
۵۰۱۸
پ

نامادری سنگدل پسر ۱۲ ساله را با برق کشت!

جهت ترساندن کودک دست و پاي کودک را بسته و سيم‌برق جارو برقي را بريده و پس از لخت‌کردن سيم يکي از سيم ها را به انگشت اشاره دست راست و سيم ديگر را در داخل دست چپ قرار داده و جهت ترساندن به برق زدم.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان اسکواز قتل پسر ۱۲ ساله توسط نامادریش خبر داد.

سرهنگ مهدی عبادی‌پور در تشریح این خبر گفت: در تماس ۱۱۵ سهند با فوريت‌هاي پليسي اعلام شد که جسد پسر بچه‌اي در جلوي منزلشان در شهر سهند افتاده که عوامل کلانتري سهند و پليس آگاهي در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسکو با بيان اينكه ماموران در محل پسر بچه‌اي حدوداً ۱۲ ساله بنام «الف-ف» مشاهده کردند که در پاگرد راه پله جلوي منزل به حالت درازکش افتاده بود، گفت: با بررسي عوامل اورژانس و حضور پزشک قانوني علت مرگ، برق گرفتگي تشخيص داده شد.

وی ادامه داد: طرز قرار گرفتن جسد از یک سو و تناقض‌گويي و رنگ پريدگي و دست‌پاچگي مادر ناتني پسربچه از سوی دیگر عوامل پلیس را به مادر ناتنی مشکوک کرد که با توجه به تحقيق از مدير مدرسه کودک مبني بر اينکه کودک از مادر ناتني خود رعب و وحشت داشته و در خصوص کتک کاري وي به معلمان گفته بود ماموران را برآن داشت که احتمالاً قاتل مادرناتني وي باشد.

عبادپور افزود: در این خصوص اقدامات قضايي و انتظامي انجام و براي بررسي بيشتر والدين (پدر و مادرناتني) به آگاهي شهرستان دلالت شدند.

وي گفت: «عبدالله»، پدر متوفي در بازجويي‌ها اعلام كرد كه به علت اختلافات خانوادگي از همسراولم جدا شده و موضوع ازدواج قبلي را به همسر دوم نگفته بودم و تا ۶ ماه قبل فرزندش پيش عمه‌اش در اردبيل زندگي مي‌کرد که به علت پاره‌‌اي مشکلات فرزندم را به خانه خودم آوردم.

فرمانده انتظامي شهرستان اسکو افزود: در بازجويي از مادر ناتني، وی ابتدا منکر قضيه شد اما در ادامه بازجويي‌ها و تناقض‌گويي وي عاقبت لب به اعتراف گشوده و اظهار كرد: پسربچه جهت بازي به خانه دوستش رفته بود که در موقع برگشت متوجه شدم که لباسش کثيف است و سر او داد کشيده و لباس‌هايش را وارسي کردم که داخل جيبش ترقه بود.

وی افزود: جهت ترساندن کودک دست و پاي کودک را بسته و سيم‌برق جارو برقي را بريده و پس از لخت‌کردن سيم يکي از سيم ها را به انگشت اشاره دست راست و سيم ديگر را در داخل دست چپ قرار داده و جهت ترساندن به برق زدم.

عبادی‌پور با اشاره به اینکه بچه در اثر برق‌گرفتگي فوت كرده است افزود: پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا ارسال و از آن طريق مادر ناتني وي روانه زندان تبريز شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اسکو اظهارکرد: در تحليل از موضوع فوق چنين استنباط مي‌شود که کتمان حقايق و عدم صداقت گفتار پدر متوفي در ازدواج دوم ومعرفي خود به عنوان فرد مجرد و آوردن کودک به منزل بعد از دو سال ازدواج با همسردوم و از سویی عدم قبولي شرايط زندگي براي همسر دوم و عدم حرف شنوي کودک از مادر ناتني‌اش و ناسازگاري با وي (مادرش) با عث شد که به جاي مهرباني و دلسوزي مادرانه به حسي انتقام‌جويانه و کينه و نفرت تبديل شده و از او يک قاتل ساخته که با قساوت قلب جان کودک خردسال را گرفت و يک زندگي را نابود و کودک ۱۸ ماهه خود را اسير سرنوشت خويش ساخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عدم حرف شنوي کودک از مادر ناتني‌اش...؟!به خاطر اینا باید میمرد؟! یعنی چی اونوقت؟؟؟؟؟

    • ح-

      دقت كردين اين جنس به ضاهر لطيف در اكثر مواقع چقدر راحت قتل نفس ميكنه
      خوب اگر آقاهه ميكشت مگفتيم خشنه ولي خودمونيم هيچ مردي دلش نمياد يه بچه رو اينطوري بكشه من كه وقتي يه بچه كوچيك مورد ظلم واقع ميشه گريم ميگيره حالا ميخواد آشنا يا غريبه ولي اين جماعت نسوان . چي بگم ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ضاهر نه ظاهر دلبندم

    • bachemosbat

      باخودش همین کار رو بکنند ببینه خدا رو خوش میاد . این زن خدا رو فراموش کرده . به هر حال باید دادگاه درس عبرتی بده . وجدان درد بگیره .

    • محمدعلی

      باسلام و تاسف،توجیهات و تحلیل فرمانده محترم نظامی کاملاً صحیح است،ولی بنظر من انگیزه ی این پنهانکاری و دروغ و فریب و این قساوت قلب ناشی از بی ایمانی و عدم اطمنان قلب و آرامش درونی است،

    • بدون نام

      قابل توجه دختر خانومهایی که تو صفحات دیگه هی دم از عشق عشق میزنن تو همین یکی دو سال چند تا جنایت اینجوری توسط زنها علیه کدکان وهمسران شان انجام شده؟
      اونم فقط به خاطر حس احمقانه تصاحب یک مرد

    • من

      میخاستی اینطوری بترسونیش؟؟؟؟
      اگهمیخاستس بکشیش دیگه چکارمیکردی؟

    • فرانک

      واقعا" برای اینجور زنان متاسفم . باید با آنها خیلی جدی برخورد شود تا درس عبرتی برای بقیه زن باباها باشد. همینطور آقایان حواسشون جمع باشد.

    • علی اکبر عسگری

      لعنت خدا به همه ی نامادری های دنیا در طول تاریخ

      پاسخ ها

      • فاران

        دوست عزیز :
        با نظر شما موافق نیستم
        هر مردی که همسرش را به هر دلیلی از دست بدهد و چنانچه فرزندی از او داشته باشد در ازدواج بعدی همسر وی ، نامادری فرزندش خواهد شد و اگه این موضوع برای خانمها پیش بیاد ناپدری میزبان این فرزندان میشود
        1 - مرد یا زن در صورت بچه دار بودن اصلا" نباید ازدواج کنند چون ناپدری و یا نامادری وارد خانه خواهد شد ؟؟؟!!!
        2 - حال که ازدواج کردند و زندگی خوبی را هم آغاز کردند این اظهار نظر شما چه حکمی خواهد داشت ؟؟

      • ath

        azize man in harfo nazan...khoda az hamoon avval zano mardo joft afarid hala in mard hagh nadare dar soorate fote hamsaresh ezdevaje mojadad bokoneeeeeee?????!!!!!!!!dar zemn na madari darim ta na madariiiiiiiiiiiiiii va inke hamashoon bi vojdan nistannnnnaaaaaaaaaaaa

      • ترنم

        متاسفم برای حماقت تو

    • hiva

      وااااای خدای من !!!
      خیلی ناراحت کننده س

    • سپیده

      جناب ح- وناشناس چراهمیشه میخواین باخانوماکل کل کنین نامادری یاناپدری فرقی نمیکنه همشون خوب وبددارن .متاسفم برای اونایی که باطفل معصوم اینقدروحشیانه رفتارمیکنندهرچقدرهم عصبانی باشندحق ندارن به اون بچه آسیب برسونن، چه تنی چه ناتنی

    • ayda

      هیچ حیوانی به حیوانی نمی دارد روا_آنچه این نامردمان با جان انسان می کنند.

    • یاسمین

      میخواست راستشو بگه .رسما زنه رو گول زد .خانم ها اگه بفهمین شوهرتون قبل ازدواج یک بار ازدواج کرده وبچه داره چه حالی میشین؟اونم با هزار امیدوآرزو اومدین با یک پسر ازدواج کردین ...ولی خب نباید با بچه اینکارو میکرد ولی باید شوهرشو تنبیه میکرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج