۲۲۴۰۸
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

اسيدپاشی روی همسر سابق با دستور شيطان!

شيطان وجودم را تسخير كرد و تصميم به اسيدپاشي گرفتم تا اينكه در روز حادثه، در خيابان صفاري در حالي‌كه اسيد را از قبل تهيه كرده بودم، با موتور به سمت مهسا رفتم و نقشه‌ را اجرا كردم.

شرق: مردي كه روي همسر سابقش اسيد پاشيده بود بعد از دو‌سال فرار سرانجام دستگير شد. كلانتري مولوي ساعت ۱۱ روز ششم اسفند‌سال ۸۸ از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي در جريان اسيدپاشي در خيابان صفاري قرار گرفتند.

با حضور ماموران در محل، زن ۴۰ساله‌اي كه از ناحيه سر، صورت و بدن دچار سوختگي ناشي از اسيدپاشي شده بود به ماموران گفت توسط همسر سابق خود كه مردي ۳۷‌ساله به نام محسن است مورد اسيدپاشي قرار گرفته است.

پس از بررسي‌هاي مقدماتي و تاييد سوختگي ناشي از اسيدپاشي از سوي پزشكي قانوني، پرونده براي تحقيقات تخصصي در اختيار اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

شاكي پرونده به نام مهسا پس از چندين روز مداوا، با مراجعه به پليس‌آگاهي به كارآگاهان گفت: «در‌سال ۷۸ در محله منصور، با محسن و خانواده‌اش همسايه شده بودم پس از مدتي، محسن به همراه پدر و مادرش به خواستگاري من آمدند اما من در همان زمان به درخواست ازدواج‌ پاسخ منفي دادم تا اينكه پس از گذشت مدتي به خاطر اصرار و پافشاري‌هاي محسن قبول كردم با او ازدواج كنم ابتدا همه چيز خوب بود و هيچ مشكلي با يكديگر نداشتيم تا اينكه پس از گذشت مدت كوتاهي محسن از من درخواست مبلغ يك ميليون تومان كرد وقتي به خواسته او پاسخ منفي دادم، قصد داشت با تهديد چاقو اين مبلغ را به زور بگيرد كه با كمك همسايگان او را از خانه بيرون كردم و پس از مدتي طلاق گرفتم.

از آن زمان، آزار و اذيت‌هاي محسن شروع شد و با انجام كارهايي از قبيل پاشيدن بنزين روي در منزل، تخريب سنگ قبر مزار پدرم، شكستن شيشه‌هاي خانه، پرتاب كردن ترقه به داخل حياط و... براي من ايجاد مزاحمت مي‌كرد تا اينكه روز حادثه زماني كه در خيابان صفاري در حال رفتن به سمت خانه بودم، ناگهان شخصي از پشت سر مرا به اسم كوچك صدا كرد و به محض آنكه به سمت صدا چرخيدم،

ناگهان محسن با ظرف پلاستيكي حاوي اسيد روي صورت و بدنم، اسيد پاشيد و با موتوسيكلت از محل متواري شد. كارآگاهان در ادامه رسيدگي به اين پرونده به بررسي سوابق احتمالي محسن پرداختند و اطلاع پيدا كردند اين مرد از مجرمان سابقه‌دار است و در‌سال ۸۵ دستگير شده بود. آنها همچنين متوجه شدند محسن، تهران را به مقصد نامشخصي ترك كرده است.

با گذشت بيش از ۲۵ ماه از زمان متواري شدن متهم و در شرايطي كه دستگيري او در دستور كار قرار داشت، كارآگاهان پليس آگاهي اطلاع پيدا كردند محسن از مدتي پيش با اجاره خانه‌اي مجردي در شهر جديد پرند، به صورت مخفيانه زندگي مي‌كند به اين ترتيب هماهنگي‌هاي قضايي با بازپرس پرونده انجام شد و كارآگاهان به مخفيگاه متهم رفتند و پس از اطمينان از حضور محسن در خانه‌اش، در ساعت سه بامداد روز پنجم ماه جاري او را در حالي دستگير كردند كه قصد داشت از طريق پنجره طبقه دوم از محل متواري شود اما با شليك تير اخطار مجبور به تسليم شد.

با انتقال متهم به پليس‌آگاهي، وي در همان مراحل اوليه تحقيقات به اسيدپاشي صورت شاكي پرونده اعتراف كرد و درخصوص انگيزه خود گفت: «مدت سه‌سال بود كه با مهسا ازدواج كرده بودم. ابتدا همه چيز خوب بود اما پس از گذشت مدتي به علت آنكه مهسا تحت تاثير حرف‌هاي مردم و دعانويسي قرار داشت، رابطه ما تيره شد.

پس از مدتي كه ديگر تحمل اين حرف‌ها و برخي رفتارهاي مهسا را نداشتم، شيطان وجودم را تسخير كرد و تصميم به اسيدپاشي گرفتم تا اينكه در روز حادثه، در خيابان صفاري در حالي‌كه اسيد را از قبل تهيه كرده بودم، با موتور به سمت مهسا رفتم و نقشه‌ را اجرا كردم.»

در ادامه تحقيقات مشخص شد متهم پس از اسيدپاشي، به شهرهاي جنوبي كشور متواري شده و طي اين مدت به عنوان كارگر در شهرهاي مختلف مشغول به كار بود تا اينكه پس از گذشت دو‌سال از زمان حادثه، با تصور اينكه پليس ديگر از دستگيري وي نااميد شده است به تهران بازگشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیوانه میگه زنش تحت تاثیر دعانویسی بوده ولی خودش به امر شیطان اسید پاشیده!!! روان پریشه

    • مهدي

      با سلام ممنونم از اين اطلاعات وحوادث روزانه كه خيلي راحت در اختيار كاربران قرار مي دهيد بينهايت ممنونم از شما مدير با مرام وهمه همكاران خوبتان

      پاسخ ها

      • sobhan

        bro baba chi migi etefaghati miofte rohemun hm khabr nadare in k chizi nist mahdi

    • sobhan

      IN ASID PA6I HAM 2 IRAN 1 TAFRIH 6ODEHA HAR CHAND VAGHT 1 BAR 1KI RO 1KI ASID MIPA6E
      BEHTARE 1 RUZO B ONVANE RUZE ASID PA6I BZARIM

      پاسخ ها

      • Melody

        movafegham

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج