۲۱۳۵۸۲
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نظر فرمانده ناجا درباره ورود زنان به ورزشگاه ها

فرمانده نیروی انتظامی به مسئله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص طبق قانون اقدام می‌کنیم هرچند که ممکن است برخی‌ها خرده‌ بگیرند ولی نیروی انتظامی مجری اجرای قانون است.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی گفت: کارگروهی برای اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب در ناجا راه اندازی شده است و از کارشناسان داخلی و خارجی و علما در آن استفاده کرده ایم.

سردار حسین اشتری در دیدار با آیت‌ الله مکارم شیرازی افزود: در حکم رهبر معظم انقلاب به این جانب، معظم له نگاه به داخل نیروی انتظامی، رسیدگی به معیشت کارکنان و ارتقای فضای اسلامی و انقلابی ناجا را مورد تاکید قرار داده اند.

وی تاکید کرد: تدبیر رهبر انقلاب اسلامی بر این است که از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم و با توجه به رهنمودهای مراجع تقلید و حمایت هایی که همیشه انجام می شود، امیدوارم بیش از گذشته بتوانیم انجام وظیفه کرده و شرمنده شهدا و امام راحل نباشیم.

وی به اقدامات نیروی انتظامی در بخش ارتقای اخلاق و مسائل معنوی به خصوص در بین کارکنان خود اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم و دوره‌های بصیرت از جمله این اقدامات است و در مسائل فرهنگی نیز تلاش شده به وظیفه‌ای که بر دوش داریم جامه عمل بپوشانیم و طبق قانون عمل کنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی در خصوص ارتقای امنیت و آرامش در جامعه تصریح کرد: نگاه به اجرای ماموریت‌ها در ناجا در راستای طرح های ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی و نیز افزایش امنیت و آسایش روانی برای مردم در حوزه های مختلف است.

اشتری با بیان اینکه در موفقیت برنامه های خود نیازمند رهنمودهای مراجع و علما هستیم، گفت: نیازمند دعای خیر مراجع تقلید و بزرگان هستیم و تلاش می‌کنیم بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

وی به مسئله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص طبق قانون اقدام می‌کنیم هرچند که ممکن است برخی‌ها خرده‌ بگیرند ولی نیروی انتظامی مجری اجرای قانون است.

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه تاکید کرد: اگر ممانعتی از حضور در کنسرت ها و ورزشگاه ها انجام می دهیم بر اساس وظیفه ذاتی و شرعی ماست، چرا که در کشوری اسلامی هستیم و پاسداری از ارزش ها وظیفه ذاتی ما برشمرده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قانون اینه که ذولت در این زمینه تصمیم میگیره و نیروی انتظامی هم باید مجری قانون باشه و جلوی مخلین اجرای کنسرت های مجوزدار و ورود به ورزشگاه ها رو بگیره.

    • پیمان

      نیم ساعت پیش زده بودید (در انتظار بررسی:4) بعد زدید غیر قابل انتشار:0) خود من هم 2بار نظر گذاشتم ولی پخش نکردید از شما بعید بود......

    • بدون نام

      عجبا این همه اختلاس و دزدی شده شرمنده امام و شهدا نشدین بعد برای رفتن خانم ها به ورزشگاه ها شرمنده میشین!!!!

    • بدون نام

      ما که نفهمیدیم چی نوشتین

    • بدون نام

      واقعا آدم نمی دونه توی این کشور برای چه رییس جمهوری انتخاب میکنند مردم رای به کسی میدهند که بتواند کاری انجام دهد وقتی هر ارگانی برای کشور خودجوش تصمیم آنهم بر خلاف دولت میگیرد انتخابات چه معنی میدهد خدا رحم کند .

    • ناشناس

      میخوام بدونم اومدن خانم ها به ورزشگاه چه چیزیو از بین میبره به چی لطمه میزنه آخه دست بردارید از این حرفا

      پاسخ ها

      • نسیم

        وجدانا نمیدونی اومدن خانم ها تو ورزشگاه چ چیزیو از بین میبره؟؟؟؟یا شدی دایه ی مهربان تر از مادر

    • بدون نام

      منم نمیدونم چه چیزیو از بین میبره شما بفرمایین!!!!!
      مگه خانم ها در این جامعه زندگی نمیکنن فقط ورزشگاه رفتن خلاف شرعه؟؟؟؟؟

    • بهنام

      وجدانن کی دوست داره ناموسش جایی بره که 90 دقیقه فقط فحش ناموسی بشنوه ، مردم ما هنوز فرهنگشون به اون جایی نرسیده که بتونن راحت زن و مرد کنار هم بشینن و از بازی فقط لذت ببرن نه از چیزایه دیگه-

    • حسین

      ما هم دفاع می کنیم از اقدامات سازنده و صحیح نیروی انتظامی در حفظ ارزش و جلوگیری از فساد و بی بندو باری ها . تشکر

    • میرزاعباس

      سردار اشتری درست کفته است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج