آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۸۷۰۷۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

مشاور رسانه ای رئیس جمهور:

استاندار فارس با تدبیر عمل نکرده است

مشاور رسانه ای رئیس جمهور بااشاره به حمله به علی مطهری با بیان اینکه استاندار فارس به عنوان رئیس شورای تامین استان با تدبیر عمل نکرده است، گفت: اگر استاندار نتواند به زودی بر اساس اختیارات قانونی خود با خاطیان برخورد قانونی کند از باب مسئولیت پذیری باید استعفا دهد

ایسنا: محمدرضا صادق ظهر امروز (جمعه)‌ هنگام ترک بیمارستان میلاد در پاسخ به پرسشی که نظر وی را درباره تعرض و حمله عده ای به علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در شیراز پرسید اظهار کرد: تعرض به خودرو و سایر اقدامات غیرقانونی علیه دکتر مطهری رفتاری مغایر با آموزه های دینی و نقض آشکار قانون تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه درمورد این موضوع قضاوت افکار عمومی این است که متاسفانه مسئولان زیربط در خوشبینانه‌ترین تحلیل دچار قصور شدند گفت: با اطلاعاتی که از مبادی مسئول دریافت کرده ام استاندار فارس به عنوان ریئس شورای تامین استان با تدبیر عمل نکرده است و چنانچه نتواند به زودی بر اساس اختیارات قانونی خود با خاطیان و مسببین این موضوع برخورد قانونی کند از باب مسئولیت پذیری باید استعفا دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      استاندار فارس و وزیر کشور بایستی هرچه سریعتر برکنار شوند

    • بی نام

      خیلی جالبه هنوز بعضی ها یا در خوابند یا خودشان را به خوابی زدن ؟در این قضیه نکته مهم حمله به نماینده نمجلس یست بلکه در این کشور افرادی با چهره ای کاملا آشکارب پاسگاهی را تصرف میکنند و هرچی دلشون خواست میکنن بعد راحت صحنه را ترک میکنن و پلیس نیز جرات پیگیری قضیه راندارد - آیا این افراد از کی فرمان میگیرند ؟آیا نیروی انتظامی کشور در مقابل این افراد حتی جرات حفاظت از پاسگاه خود را نیز ندارد ؟(دز یک کلام اصلا نماینده مورد حمله هیچ خورد شدن جایگاه و ارزش نیروی انتظامی پس چی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج