۱۸۵۱۶۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رضا صادقی می خواهد با یاس بخواند؟

در حالی که شنیده می شود به شرکتی که دنبال کارهای مجوز یاس است، به شکل غیررسمی اعلام شده که فعلا تا دو سال آینده خبری از مجوز آلبوم و اجرای یاس نیست، رضا صادقی در اینستاگرامش پست عجیب و معناداری گذاشته.

رضا صادقی می خواهد با یاس بخواند؟





هفته نامه تماشاگران امروز: در حالی که شنیده می شود به شرکتی که دنبال کارهای مجوز یاس است، به شکل غیررسمی اعلام شده که فعلا تا دو سال آینده خبری از مجوز آلبوم و اجرای یاس نیست، رضا صادقی در اینستاگرامش پست عجیب و معناداری گذاشته.

او یکی دو روز قبل از انتشار آلبوم جدیدش «فقط گوش کن» از علاقمندانش پرسیده آیا دوست دارند که صادقی با یک خواننده رپ یک قطعه مشترک بدهد؟ اگر بله، این رپر، ایرانی باشد یا خارجی؟ و چه کسی؟ مطابق انتظار بیش از 90 درصد کسانی که دوست داشته اند او این کار را انجام دهد، دوست دارند مرد مشکی پوش با یاس یک قطعه مشترک منتشر کند؛ آن هم در حالی که کیوان ساکت و مجید اخشابی هفته گذشته به شدت به رپ و رپرها تاخته اند.

رضا صادقی می خواهد با یاس بخواند؟

البته صادقی و یاس چند سال پیش یک قطعه مشترک به نام «گفتم نرو» منتشر کرده بودند که چندان هم سروصدا نکرد. تعداد قابل توجهی از دوستداران رضا صادقی هم تمایل به این ایده نشان ندادند و از خواننده محبوب شان خواستند این کار را نکند.

هنوز مشخص نیست دلیل انتشار این نظرسنجی غیررسمی از سوی صادقی چه بوده. شاید تا عید بتوان دلیل آن را فهمید اما آنچه با این نظرسنجی اینستاگرامی مشخص شد این است که یاس بین رپرها موقعیت بسیار ویژه ای دارد و فاصله ای بسیار زیاد از دیگران.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج