۱۸۰۴۵۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سفر های خارجی با قطار چند؟

هزینه بلیت كودكان زير چهار سال بدون اختصاص جا رايگان است اما بليت برای كودكان چهار تا ۱۰ سال نيم بها محاسبه می‎شود. اين تخفيف شامل كوپن آنها نمی‎شود.

اقصادنیوز: در حال حاضر مسیرهای بین‎المللی ریلی ایران فقط از تهران و تبریز صورت می‎گیرد و مقصد این مسیرها به دو کشور خلاصه شده است.

ايستگاه‎های مبداء تهران (قطار استانبول و دمشق) و تبريز (برای قطار تبريز - وان) است. همچنین در مسیرهای بین‌المللی حمل بار تجاری با قطار ممنوع است. هزینه بلیت سفر با قطار در مسیر تهران -آنکارا معادل ۲۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و مسیر تبریز-وان معادل ۴۶هزار و ۵۰تومان است.

تهيه بليت قطارهای بين‎المللی و مقررات مربوط به آن بليت با ارائه گذرنامه معتبر و به نام مسافر صادر می‌‎شود و حق استفاده از آن مخصوص صاحب بليت است. هزینه بلیت كودكان زير چهار سال بدون اختصاص جا رايگان است اما بليت برای كودكان چهار تا ۱۰ سال نيم بها محاسبه می‎شود. اين تخفيف شامل كوپن آنها نمی‎شود.

مسافران این قطارها باید دقت کنند که هزینه‎های بابت کوپن خواب و غذا به صورت جداگانه دریافت می‎شود. قيمت بليت‎های بين المللی در محاسبات مالی راه‎آهن‎های خاورميانه ، بر اساس يورو انجام شده و در نتيجه با تغيير نرخ برابری يورو با احتساب ریال ايران، اين قيمت متغیر است.

نوع واگن‎ها از تهران تا ايستگاه وان لوكس چهار نفره و از ايستگاه تاتوان تا دمشق درجه يك اتوبوس است. همچنین نوع واگن‎ها از تهران تا ايستگاه وان لوكس چهار نفره و از ايستگاه تاتوان تا دمشق لوكس دو نفره است.

مسافران باید مبلغ كوپن غذا مربوط به قسمت ايران بين ايستگاه‎های تهران - وان را معادل ۲۱هزار تومان پرداخت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج