۱۶۶۷۴۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پیامک خودروساز آلمانی به همتایان ایرانی!

پیامکی در فضای مجازی با عنوان «خواهش های خودروساز برتر آلمانی از همتایان ایرانی» انتشار یافته که فارغ از جنبه طنز یا نویسنده آن، می تواند بیانگر واقعیت رابطه خودروسازان و مشتریان تولیدات این صنعت در ایران باشد که تاکنون به آن توجهی نشده و گویا انتظارها برای رفع مشکلات باید تا سال های دیگر هم ادامه یابد.

خبرگزاری مهر: پیامکی در فضای مجازی با عنوان «خواهش های خودروساز برتر آلمانی از همتایان ایرانی» انتشار یافته که فارغ از جنبه طنز یا نویسنده آن، می تواند بیانگر واقعیت رابطه خودروسازان و مشتریان تولیدات این صنعت در ایران باشد که تاکنون به آن توجهی نشده و گویا انتظارها برای رفع مشکلات باید تا سال های دیگر هم ادامه یابد.

در متن پیامک منسوب به خودروساز برتر آلمانی خطاب به خودروسازان ایرانی که در شبکه های مجازی و همچنین تلفن همراه مورد توجه قرار گرفته و بازتاب یافته، آمده است:

«با سلام خدمت مدیران خودروساز ایران از جانب یکی از مدیران برترین خودروساز آلمان

ما سالیان سالیان است با سخت ترین کیفیت، تعبیه پیشرفته ترین سیستم های ایمنی، گسترده ترین برنامه های بازاریابی، پرهزینه ترین تبلیغات و بهترین خدمات پس از فروش، خودرو تولید می کنیم.

با تمامی این تدابیر و برنامه ریزی های یکپارچه برای کسب رضایت مشتریان در سراسر جهان، همیشه تحت فشار مصرف کننده برای تولید محصولات با کیفیت تر و کاهش قیمت هستیم و هر روز بیشتر مجبوریم با رقبای خود به صورت شانه به شانه رقابت کنیم.

بنا بر این، برای پایان سختی هایی که همیشه مجبوریم تحمل کنیم، می خواهیم شما خودروسازان ایرانی ما را به شاگردی قبول کنید و همچنین به این پرسش های ما هر چه زودتر پاسخ دهید:

۱ - چگونه شش ماه تا یکسال قبل از تحویل خودرو از مشتری پول می گیرید در حالیکه قرار است خودرو بعدها تولید شود؟

۲ - مشتریان چگونه حاضرند پول بدهند و انتظار طولانی با مراجعات مکرر را تحمل کنند؟

۳ - با توجه به ثبات چند دهساله این گونه مدیریت در خودروسازان ایرانی، چگونه ادعا می شود در ایران ثبات مدیریت وجود ندارد؟

۴ - اگر در اینجا (آلمان) یک پیچ و مهره را در خودرو کم بگذاریم یا شل ببندیم، شر وجود ما را از این عرصه کم می کنند، اما در ایران چگونه رفتار می کنید که هیچ اتفاقی نمی افتد و حتی هر روز خودرو ها را گران تر می کنید؟

۵ - چه مهارتی دارید که مشتری مجبور می شود، پس از تحمل ماه ها انتظار به جای خودرو نقره ای ثبت نام شده، خودرو سفید تحویل بگیرد و سکوت کند؟

و آخرین خواهش: اصلا ما می خواهیم در ایران کار کنیم تا دیگر مجبور نباشیم سختی های تولید در کشور خودمان را تحمل کنیم و از این پس مانند شما شویم.

با احترام خدمت تمام خودروسازان ایرانی

امضا همراه با حیرت و انتظار برای دریافت پاسخ»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • علی

    جواب یک کلمه هست شماباید مثل ما دلواپس شوید همین

  • محمدعلی

    بهشون بگن ما ملت هستیم که بخاطر حفظ منافع مملکتمان و پشتیبانی از صنعت کشورمان حاظریم اگر فرغون هم بدن سوار بشیم /ای کاش مسئولان و خودرو سازان قدر این حمایت ملت را میدانستند و محصولات میهنی و با کیفیتی تحویل میدادن کاش یک کم یه فکر ملت بودن خودروسازان بجای سود

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج