۱۶۰۲۶۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

رهایی نوجوان ۱۵ ساله از چوبه دار

وحید نوجوان مینابی که در ۱۵سالگی مرتکب قتلی ناخواسته شده بود، با قطره قطره مهربانی مردم و جمع آوری وجه الرضایه،به دریای آزادی رسید.

خبرگزاری ایرنا: وحید نوجوان مینابی که در ۱۵سالگی مرتکب قتلی ناخواسته شده بود، با قطره قطره مهربانی مردم و جمع آوری وجه الرضایه،به دریای آزادی رسید.

با ابتکار و تلاش جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع)و همت مردم ،'وحید.ن' که در یک نزاع بچه گانه خیابانی مرتکب قتل دوست خود شده بود پنجشنبه شب توانست از بند زندان رهایی یابد و پس از چهار سال ،اولین جمعه آزادی را تجربه کند.

این نوجوان که در همان ابتدای محکومیت با بزرگواری خانواده مقتول مورد بخشش قرار گرفته و از قصاص نجات یافته بود به دلیل نداشتن توانایی برای پرداخت وجه الرضایه به مدت سه سال در کانون اصلاح و تربیت و یک سال را در زندان مرکزی بندرعباس گذراند.

با اعلام فراخوان جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع)در فضای مجازی،(فیسبوک)،۸۲۰میلون ریال کسری وجه الرضایه در مدت سه هفته جمع آوری شد.

نکته قابل توجه ،جمع آوری مبلغ یاد شده با پرداخت های اندک مردمی بوده به گونه ای که بر اساس اعلام جمعیت یاد شده ،میانگین کمک های مردم یکصد هزار ریال بوده است.

به این ترتیب تخمین زده می شود بیش از هشت هزار نفر در این حرکت خیرخواهانه مشارکت کرده باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • lماهان

      آفرین به غیرت و دل پاک مردم سرزمینم .امیدوارم تمام کسانی که در این کار خیر همکاری داشتند بهشت جاودان نصیبشان شود . بخدا اگه خودمون هوای همدیگر را داشته باشیم خدا هم هوای ما را خواهد داشت . به امید سلامتی و سرافرازی مردمان نجیب این خاک .

    • بدون نام

      حال به فرض کسی بهش کمک نمی کرد ، خونواده مقتولم رضایت نمی دادن ... اعدامش میکردن ؟؟؟
      خدایا من دارم کجا زندگی میکنم ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج