۱۵۶۹۰۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سینما و سیما به هم نزدیک شدند

یک کمیته کاری مشترک بین سازمان سینمایی وزارت ارشاد و صدا و سیما تشکیل می‌شود تا پاسخگوی خواسته ها و مطالبات اهالی سینما باشد.

خبرآنلاین: یک کمیته کاری مشترک بین سازمان سینمایی وزارت ارشاد و صدا و سیما تشکیل می‌شود تا پاسخگوی خواسته ها و مطالبات اهالی سینما باشد.

حجت الله ایوبی کعاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی که به همراه معاونانش به دیدار محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما رفته بود، این پیشنهاد را مطرح کرده است.

محمد سرافراز هم با این پیشنهاد موافقت کرده و علی اصغر پورمحمدی معاون سیما را به عنوان نماینده تام الاختیار برای تشکیل این کمیته و همکاری با سینماگران معرفی کرده است.

فاصله بین صدا و سیما به عنوان سازمانی که سهم زیادی در تولید برنامه‌های نمایشی (فیلم و سریال) دارد و سازمان سینمایی وزارت ارشاد به عنوان متولی سینمای ایران در زمینه تولیدات داستانی و مستند، همیشه یکی از آسیب‌هایی بوده کارشناسان حوزه سینما و تلویزیون درباره آن صحبت کرده اند.

کمیته‌ای که حالا تشکیل آن با موافقت سرافراز مواجه شده، قرار است مشکلات این دو حوزه دقیق و کارشناسانه بررسی کند.

ایوبی در این دیدار گفته که سازمان صدا و سیما می تواند نقش مهمی در حفظ آرامش سینما داشته باشد که قطعاً این حسن خوب در سایه حمایت از تولید فیلم های سینمایی ،حمایت از پخش فیلم های کوتاه و مستند،حمایت از پخش تیزرهای سینمایی،خرید رایت فیلم ها با قیمت مناسب و دیگر حمایت های مادی و معنوی میسر است.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیش از این نیز برای نخستین حضور رسمی خود ، مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات را برگزید و در جمع اهالی رسانه حاضر شد.

رئیس سازمان سینمایی در این دیدار رابطه سینما و تلویزیون در کشورهای صاحب سینما را یک رابطه دو سویه دانسته که هم سینما و هم تلویزیون از آن نفع می برند؛ «به گمان من اهالی سینما این آمادگی را دارند تا در دوره جدید مدیریت سازمان صدا و سیما، همکاری‌های موثر و خوبی با رسانه ملی درجهت تولید آثار در خور داشته باشند.»

محمد سرافراز هم با تاکید برضرورت ایجاد ارتباط بین این دوبخش، ابراز امیدواری کرد که با تشکیل کمیته مشترک بین این دو سازمان، گام های موثری بردشته شود.

محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد مشاور ارشد و دبیر جشنواره فیلم فجر، محمد رضا جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، دکتر سید مصطفی ابطحی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی رئیس سازمان سینمایی را در این دیدار همراهی کردند و علی اصغر پورمحمدی معاون سیما هم در این دیدار حاضر بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج