۱۵۶۵۷۶
۵ نظر
۵۰۳۶
۵ نظر
۵۰۳۶
پ

اعدام قاتل نزاع بیمارستان شهید بهشتی قم

صبح امروز شنبه حکم قصاص قاتل نزاع بیمارستان شهید بهشتی قم اجرا شد.

خبرگزاری مهر: دهم فروردین‌ماه سال جاری مقارن با ۳۰ دقیقه بامداد یک فقره درگیری و نزاع در بیمارستان شهید بهشتی قم رخ داد که در این نزاع یک نفر به قتل رسید.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته حدود نیم ساعت قبل از درگیری بیمارستان نزاع دیگری بین این افراد رخ داده بود که در این درگیری طرفین با ضربات چاقو یکدیگر را مصدوم و جهت درمان به بیمارستان شهید بهشتی می‌روند که این افراد در داخل بیمارستان مجدد با یکدیگر درگیری شده که در این درگیری الوالفضل ذکایی در اثر برخورد چاقو با شریان کاروئید گردن مصدوم و با وجود اقدامات درمانی، وی در اتاق عمل فوت می‌کند.

بر اساس اطلاعیه دادگستری کل استان قم، متهمان درگیری بلافاصله اقدام به فرار کرده و با اقدامات قضائی موثر ۱۵ روز پس از حادثه دستگیر می‌شوند.

قرار مجرمیت این افراد ۲۲ اردیبهشت سالجاری توسط بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب قم صادر و پرونده این افراد با کیفر خواست جهت صدور رأی به شعبه اول دادگاه کیفری استان ارجاع شد.

بر اساس رأی صادره در ۱۱ خردادماه ص‏، ی، ف متولد سال ۱۳۷۰ به جهت قتل مرحوم ابوالفضل ذکائی به قصاص نفس، پرداخت دیه و چهار سال حبس بواسطه شرکت در نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد و دیگر متهمان پرونده نیز به پنج سال حبس و شلاق و دو سال تبعید به شهرهای قائن، دره شهر، ایذه، طبس و قیدار محکوم شدند و پس با پایان تشریفات قضائی و با تقاضای قصاص توسط اولیای دم پرونده جهت استیذان بابت اجرای حکم به حضور ریاست قوه قضائیه رسید که با اجرای قصاص موافقت و پرونده اعاده شد و حکم قصاص در خصوص محکوم علیه ص، ی، ف ساعت ۶ صبح امروز شنبه در زندان مرکزی قم اجرا شد.

بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی دادگستری کل استان صادر شد و در تحقیقات صورت گرفته شب حادثه مقتول ذکائی طی تماس با یکی از برادران قاتل اظهار می‌دارد شنیده‌ام پشت سر من حرف زدی و فحش دادی که پس از بحث و فحاشی تلفنی به همراه چند نفر از دوستانش به درب منزل آنها می‌رود و در آنجا با یکدیگر درگیر می‌شوند که طرفین نزاع با چاقو مصدوم شده و درگیری مجدد در بیمارستان هم ناشی از شدت درگیری اول بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر واقعا با اعدام میشود جلو این رفتارهای شنیع را گرفت پس چرا مشابه ان در اردبیل تکرار میشود براستی ریشه این رفتار ها را در کجا باید جستحو کرد...........

    • ناشناس

      امان از دست ما ملت ؟؟!! زندان میکنند میگیم چرا اعدام نکردید ؟! اعدام میکنند میگیم چرا اعدام کردید؟؟!! حالا شما خودتان را قاضی فرض کنید با یک نفر که حالا به هر دلیل که ( ریشه اش را نیز فعلا خیلی در زمین روئیده وطولانیه وجستجویش هم خیلی مشکلات داره)وفعلا هم آدم کشته ونمیشه پیدا کرد باید چه کرد ؟؟؟!!!

    • ناشناس

      تا دنيا باقي است علف هاي هرز بايد نابود و قاتلان بايد اعدام گردند. در قران مجيد در يك جمله امده كه زندگي در قصاص است.

    • جامعه شناس

      قاتل دهه هفتادی بوده.چقدر غم انگیز

    • بدون نام

      باید اعدام بشن اینجور ادمی عوضی تا امنیت جامعه تامین بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج