۱۵۱۳۲
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

قتل هولناک مرد جوان به تصور تجاوز به یک دختر

بازجويي از اعضاي خانواده‌اي كه متهم‌ هستند جواني را به تصور تعرض به دختر خانواده به قتل رسانده‌اند جزييات تازه‌اي را از اين پرونده فاش كرد.

بازجويي از اعضاي خانواده‌اي كه متهم‌ هستند جواني را به تصور تعرض به دختر خانواده به قتل رسانده‌اند جزييات تازه‌اي را از اين پرونده فاش كرد.

پرونده قتل اين جوان كه حميد نام‌ دارد، پاييز سال گذشته در اسلامشهر به جريان افتاد. وقتي جسد حميد پيدا شد، ماموران فهميدند كسي كه او را به قتل رسانده احتمالا كينه عميقي از اين مرد داشته‌ چرا كه ضربات پي‌درپي زيادي با جسمي نوك تيز بر بدن اين مرد وارد شده‌ بود و شكستگي سرش نشان مي‌داد ضرباتي هم به آن ناحيه كوبيده شده‌ است.

جسد به پزشكي‌قانوني انتقال يافت و ماموران براي پيدا كردن عامل قتل تحقيقات گسترده‌اي را آغاز كردند. به دستور بازپرس شعبه اول دادسراي اسلامشهر آخرين افرادي كه به خانه حميد رفته ‌بودند بايد مورد بازجويي قرار مي‌گرفتند. بنابراين تحقيق از همسايه‌ و بررسي تلفن‌همراه حميد آغاز شد.

پليس با توجه به بررسي‌هايي كه انجام داد دريافت حميد شب حادثه ميهمان داشته و مردي به نام امير به همراه خانواده‌اش آنجا بودند. درحالي‌كه تحقيقات نشان مي‌داد امير با همراهي دختر۱۷ساله‌اش زهرا، همسرش منصوره و دامادش عباس به خانه حميد رفته ‌بود، هر چهار متهم مورد بازجويي قرار گرفتند و اعتراف كردند ضارب امير و داماش عباس بودند اما ضربات اصلي را امير بر بدن حميد وارد كرد. امير به بازپرس پرونده گفت:

متوجه شده ‌بودم حميد به يكي از دخترانم كه ازدواج كرده و در خانه شوهرش در يكي از شهرستان‌ها زندگي مي‌كند، تعرض كرده ‌است. من روزي متوجه اين ماجرا شدم كه ديدم بيتا دخترم گريه مي‌كند و وقتي موضوع را به من گفت تصميم گرفتم از حميد انتقام بگيرم.

روز حادثه براي اينكه تنها نباشم به همراه خانواده‌ام به خانه حميد رفتم، وقتي فرصت مناسب شد از عباس خواستم به سمت حميد حمله كند، او هم با چوب دو ضربه به سر حميد زد و بعد من با چاقو به جانش افتادم.

اين گفته‌ها مورد تاييد دختر ۱۷ساله امير هم قرار گرفت. او گفت: من خبر نداشتم قرار است چه اتفاقي بيفتد، پدرم با حميد دوست بود و رفت‌و‌آمد ما به خانه آنها عجيب نبود. حميد مواد و مشروب مي‌فروخت. او زني را صيغه كرده‌ بود و گاهي اين زن دوستانش را به خانه ما مي‌آورد و پدرم اتاقي را در اختيارشان قرار مي‌داد. آن روز حميد به مادرم زنگ زد و گفت برايمان مشروب آورده ‌است، بعد گفت بياييد مشروب را ببريد و اگر خواستيد شام را با هم مي‌خوريم.

من و شوهرخواهر كوچكم در خانه بوديم. پدرم ما را هم همراه خودش برد، مادرم هم آنجا بود. وقتي شام را خورديم داشتيم فيلم نگاه مي‌كرديم كه پدرم به عباس چشمك زد و عباس چوبي را آورد و دو ضربه بسيار محكم به سر حميد زد، طوري كه خون همه جا پاشيد. بعد پدرم با چاقوي ضامن‌داري كه از خانه برداشته ‌بود به جان حميد افتاد. وقتي ضربات را مي‌زد مي‌گفت تو به دخترم تجاوز كردي و اين مرگ حق توست.

به اين ترتيب دختر نوجوان نيز به اتهام معاونت در قتل بازداشت و به كانون اصلاح‌ و تربيت فرستاده ‌شد. اين در حالي‌بود كه عباس و امير دو متهم ديگر هم به زندان رجايي‌شهر و مادر خانواده هم به زندان زنان تهران منتقل شدند و تحقيقات نامحسوس پليس ادامه يافت. ماموران متوجه شدند امير و همسرش از خلافكاران معروف هستند و خانه خود را به زنان و مرداني كه با هم رابطه نامشروع دارند، اجاره مي‌دهند و براي خريد مشروب و مواد از حميد با او ارتباط داشتند.

اين زوج چهار دختر داشتند كه به‌جز يك دختر، سه نفر ديگر ازدواج كرده‌اند. دختر بزرگ امير بعد از ازدواج به شيراز رفته و در آنجا با همسر و دو فرزندش زندگي مي‌كند و همان دختري است كه امير مدعي‌شده حميد به او تجاوز كرده ‌است. دو دختر ديگر هم ازدواج كردند و يكي از آنها كه زيبا نام ‌دارد به اتهام معاونت در قتل هم‌اكنون در كانون اصلاح‌ و تربيت است.

دو دختر ديگر آزاد هستند. اكنون با توجه به ادعايي كه امير مطرح كرده ‌است، بازپرس شعبه يك دادسراي اسلامشهر دستور داده بيتا، دختر امير كه در شيراز زندگي مي‌كند به اسلامشهر آورده و تحقيقات در مورد ادعاي پدرش از او انجام شود.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قتل هولناک مرد جوان به تصور تجاوز به یک دختر



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • farzad

      كسي كه باد مي كاره طوفان درو مي كنه!

    • marmar

      اوا....

    • روح اله

      دو ضربه محکم با چوب توسرش زده....تازه اولشه حالا نوبت چاقوی ضامن داره!!!!!!!جالبه!!!!!عجب دلی داشته

    • mahsa

      ajab khounevade salemiiiiiiiii bah bah in babaye pake gheyrati nabas bebine 2khtaresh kerm narikhte!!!!ali ali zade ino koshte vali belakhare boudo naboude hamchin adamii mohem nist

    • آصف

      سلام به همه ی دوستای گلم و تهیه کنندگان محترم و زحمت کس
      نظرم اینه اولا طرف نباید با همچین آدمی رابطی خوانوادگی برقرار کنه
      دوم اگه هم چی باشه مملکت قانون داره ما در یه چارچوب مشخص زندگی میکنیم قانون می دونه چیکار کنه ما نباید از روی احساس و غیرت بیجا تصمیم بگیریم
      ممنون از همتون دوستون دارم بای بای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج