۱۴۸۳۹۰۶
۳ نظر
۱۷۶
۳ نظر
۱۷۶
پ

ماجرای حمایت وزیر علوم از اینترنت طبقاتی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال پیگیری رفع‌ فیلتر یوتیوب برای بهره‌بردن از محتوای آموزشی آن است.

ایرنا: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال پیگیری رفع‌ فیلتر یوتیوب برای بهره‌بردن از محتوای آموزشی آن است.

6159809

 با پیگیری اظهارات اخیر حسین سیمایی صراف، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مطلع شد وزارت علوم گزارشی مفصل و مستدل درباره سهم یوتیوب در تحقیق، پژوهش و آموزش تهیه و به کمیته تعیین مصادیق مجرمانه ارسال کرده‌ و در حال رایزنی است تا این سکوی مجازی رفع فیلتر شود. بنابراین، برداشت حمایت وزیر علوم از «اینترنت طبقاتی» نارواست.

موضوع نامه وزارت علوم و پیوست مطالعاتی آن به کمیته تعیین مصادیق مجرمانه، جلب نظر نهادهای ذیربط رفع‌ فیلتر یوتیوب برای بهره‌گیری آموزشی از آن است تا استادان و دانشجویان از مزایای دسترسی به این پلتفرم مهم بهره‌مند شوند.

همزمان، وزارت علوم در حال مذاکره با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف واگذاری اینترنت رایگان و با حجم بالا برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است تا فرصت‌های دسترسی آن‌ها به ظرفیت‌های فضای مجازی را افرایش دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

می‌خواید یکبار برای همیشه از «بی‌پولی» خلاص شید؟ این وبینار رایگان برای شماست 👇

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • چشم سوم

    هیچ فرقی نبایدباشد!

  • ننگ بر گران ساز

    از عدالت و اسلام فقط یک نام مانده، ننگ بر سانسورچی

  • بهرام

    از هر حقه بازی واسه خالی کردن جیب مردم دریغ ندارن بعد حرف از اسلام و عدالت میکنن تا دارن ضرر میکنن از خدا و پیغمبر حرف میزنن اما واسه منافع آقایون و فرزندان میاد خدا بکل فراموش میشه لعنت

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج