۱۴۶۵۴۶۰
۱۵۴۸
۱۵۴۸
پ

رنگ آب رودخانه کرج تغییر کرد

رئیس اداره محیط زیست کرج درباره آلودگی روز گذشته رودخانه کرج، گفت: عامل این آلودگی احتمالاً یکی از پیمانکاران پروژه آزادراه تهران-شمال بوده است.

ایسنا: رئیس اداره محیط زیست کرج درباره آلودگی روز گذشته رودخانه کرج، گفت: عامل این آلودگی احتمالاً یکی از پیمانکاران پروژه آزادراه تهران-شمال بوده است.

رنگ آب رودخانه کرج تغییر کرد

امیدرضا تونی با اشاره به آلودگی مقطعی بخشی از رودخانه کرج در روز شنبه پنجم آبان اظهار کرد: دیروز فیلمی مبنی بر آلودگی بخشی از رودخانه کرج به دست ما رسید که به محض مشاهده اکیپی برای بررسی به محدوده مورد نظر اعزام شد.

وی اظهار کرد: متاسفانه تا رسیدن نیروهای محیط‌بان به محل، منبع آلودگی از بین رفته بود و علی رغم بررسی‌های صورت گرفته مشخص نشد منشا آلودگی از کجاست.

تونی گفت: احتمال دارد یکی از پیمانکاران پروژه تهران-شمال بخشی از سیمان ناشی از فعالیت عمرانی در این محدوده را به آب ریخته باشد چون در سال‌های قبل هم این اتفاق افتاده بود.

این مسئول اضافه کرد: توصیه می‌شود مردم در صورت مشاهده چنین وقایعی موضوع را در اسرع وقت با ۱۵۴۰ در میان بگذارند تا با اعزام به موقع اکیپ حفاظت بتوانیم منشاء آلودگی را شناسایی و با متخلفین برخورد کنیم.

وی اظهار کرد: در محور کرج-چالوس هم چهار پاسگاه محیط‌بانی وجود دارد که مردم می‌توانند با مراجعه به آنها تخلفاتی که صورت می‌گیرد را گزارش دهند.

رئیس اداره محیط زیست کرج توضیح داد: طی دو سال اخیر چند مورد گزارش نشت آلودگی به رودخانه کرج ارسال شد که با شناسایی منشاء آن به متخلفین اخطار داده و برخورد قضایی مقتضی هم صورت گرفت.

رنگ آب رودخانه کرج تغییر کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج