۱۴۶۵۳۸۵
۱۳۳
۱۳۳
پ

آبگرفتگی معابر و ریزش سنگ در راه این استان

احمد اسدی امروز یکشنبه ۶ ابان در گفت‌وگویی با رسانه‌ها درباره وضعیت جوی استان مازندران اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی و ورود سامانه بارشی، شاهد بارندگی قابل ملاحظه‌ای تا پایان امروز هستیم.

ایسنا: معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با هشدار آب‌گرفتگی معابر و افزایش حجم رودخانه‌های استان در ۶ آبان، گفت: صاعقه، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد، رانش، ریزش سنگ، خسارت به سازه‌های کم مقاوم و سست‌بنیان از مخاطرات این سامانه بارشی محسوب می‌شود.

آبگرفتگی معابر و ریزش سنگ در راه این استان

احمد اسدی امروز یکشنبه ۶ ابان در گفت‌وگویی با رسانه‌ها درباره وضعیت جوی استان مازندران اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی و ورود سامانه بارشی، شاهد بارندگی قابل ملاحظه‌ای تا پایان امروز هستیم.

وی افزود: این سامانه زودگذر بارشی همراه با بارندگی قابل‌ توجه در مناطق ساحلی، دامنه‌ها و بارش برف خفیف در ارتفاعات مازندران است.

معاون هواشناسی مازندران یادآور شد: بارش‌های رگباری، وزش باد شدید، کاهش دما و در برخی مناطق تگرگ رهاورد این سامانه بارشی در مازندران است.

این مسئول با هشدار آب‌گرفتگی معابر و افزایش حجم رودخانه‌های استان، تصریح کرد: صاعقه، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد، رانش، ریزش سنگ، خسارت به سازه‌های کم مقاوم و سست‌بنیان از مخاطرات این سامانه بارشی محسوب می‌شود.

اسدی به شهروندان توصیه کرد: از اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها، مسیل‌های استان پرهیز کنند، همچنین پاک‌سازی کانال‌های آب و دهانه پل‌ها، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، مقاوم‌سازی سازه‌های کم مقاوم و سست‌بنیان و سایر اقدامات پیشگیرانه مورد تأکید اداره کل هوشناسی مازندران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج